شماره 33 را دوست دارم

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم جديد پرسپوليس گفت: با انتقالم دوباره‌ام به پرسپوليس قول مي‌دهم كه بهترين بازي‌ها را انجام دهم.

 

مهرداد اولادي پس از عقد قراردادش درباره تعلل در پيوستنش به پرسپوليس گفت: حق طبيعي من بود كه جوانب كار را بررسي كنم. من پيشنهادات خيلي خوبي از خارج از كشور داشتم، از اروپا، امارات، قطر، كويت و تركيه كه دو يا سه برابر مبلغ قرارداد با پرسپوليس بود.

ولي من صراحتا به حبيب كاشاني و حميد استيلي اعلام كرده بودم كه اگر ايران باشم صد در صد به پرسپوليس خواهم آمد و تصميم گرفتم به پرسپوليس بيايم، هيچ منتي نيست خودم قلبا دوست داشتم براي پرسپوليس بازي كنيم، نمي دانم چه حسي بود اما دوست داشتم در شرايطي كه مي‌توانم به پرسپوليس كمك كنم تا دل هواداران شاد شود.

 

اولادي درباره همبازي شدن با ديگر مهاجم ملي پوش در پرسپوليس و حرف و حديث‌هاي مطرح شده، افزود: من يك بازيكن حرفه‌اي هستم. 10 سال است كه حرفه‌اي فوتبال بازي مي‌كنم. مربي اگر تشخيص بدهد من بازي كنم، با كمال ميل قبول مي‌كنم چه يك دقيقه و چه 90 دقيقه بازي كنم، قول مي‌دهم كه با تمام وجودم بازي كنم.

وي درباره نقل قول هايي از قول او درباره شرط گذاشتن براي پوشيدن پيراهن شماره 10، گفت: خبرنگاري از من سوال كرد، پيراهن شماره 10 را مي‌پوشي؟ گفتم اگر شماره 10 باشد مي‌پوشم، ولي خودم شماره 33 را دوست دارم. چون من چهار سال در پرسپوليس بودم و هر چهار سال شماره 33 را مي‌پوشيدم و به همين دليل اين شماره را انتخاب كردم. سر قضيه پيراهن مشكل خاصي ندارم و دنبال شماره خاصي نمي‌گردم. من بازيكن حرفه‌اي هستم. غلام رضا رضايي دوست و همبازي من است و براي او احترام خاصي قائلم. من معتقدم شماره پيراهن بازي نمي‌كند. فوتباليست بايد به شماره ارزش دهد. اميدوارم در كنار غلامرضا و ديگر بازيكنان بزرگ پرسپوليس روزهاي بيادماندني را به ثبت برسانيم و بتوانيم با انگيزه‌اي مضاعف دل هواداران را شاد كنيم.

اولادي اردوي تيم ملي در اتريش را مناسب دانست و گفت: اردوي خوب و مفيدي را با تيم ملي داشتيم. سه بازي تداركاتي در اتريش انجام داديم و فكر مي‌كنم براي بازي با مالديو احتياج بود اين اردو برگزار شود. در كل خوب بود انشاءا… در بازي با مالديو بتوانيم با دست پر از زمين بيرون بياييم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)