یکشنبه 18 اسفند(17:48)

مرجع خبری پرسپولیس: مهاجم ایرانی تیم فوتبال الشباب امارات با بیان اینکه تیمش دست خالی اصفهان را ترک نخواهد کرد، گفت: می خواهیم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را با موفقیت در نخستین گام آغاز کنیم.

مهرداد اولادی در مورد آخرین وضعیت تیم الشباب پیش از سفر به ایران گفت: تمام فکر و ذکر بازیکنان و کادرفنی تیم تا روز جمعه کسب نتیجه مطلوب در دیدار برابر العین بود اما از روز گذشته تمرینات خود را برای موفقیت در نخستین دیدارمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به بهترین شکل آغاز کرده‌ایم.

وی در مورد الشارجه حریف تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: الشارجه هم تیمی خوب است ولی در دیدار با پرسپولیس آندرسون بهترین بازیکن خود را در اختیار ندارد که قطعا این موضوع تاثیر منفی در قدرت هجومی این تیم خواهد داشت.

 
وی ادامه داد:
تیم ما سه دیدار اخیر خود در لیگ برتر امارات را بدون شکست پشت سر گذاشته است، ضمن اینکه در حال حاضر فینالیست جام حذفی امارات هم هستیم. با توجه به شرایط خوبی که از نظر فنی و آمادگی داریم برای کسب امتیاز به اصفهان خواهیم آمد و مطمئن باشید با دست خالی این شهر را ترک نمی کنیم.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال الشباب امارات با بیان اینکه این تیم لیاقت موفقیت در اصفهان را دارد، در مورد تیم سپاهان هم خاطر نشان کرد: سپاهان تیم بزرگی است که هم در آسیا و هم لیگ ایران نتایج خوبی کسب کرده است. امیدوارم با توجه به ارزش‌های فنی بالای تیم‌های سپاهان و الشباب، تماشاگران شاهد بازی زیبایی از جانب دو تیم باشند.

وی در مورد وضعیت خود اظهار داشت: خیلی وقت است با تیم‌های ایرانی بازی نکرده‌ام و انگیزه بالایی دارم تا بتوانم در این بازی که بصورت مستقیم در ایران پخش می شود، شایستگی‌هایم را بار دیگر به نمایش بگذارم. قطعا اول برای موفقیت تیم تلاش می کنم اما امیدوارم در این دیدار بتوانم گلزنی کنم تا در پیروزی تیم الشباب سهیم باشم.

اولادی در مورد شناختش از تیم سپاهان افزود: در سال‌های گذشته چندبار برابر تیم سپاهان بازی کرده‌ام. از بازیکنان این تیم شناخت دارم و توانایی و ضعف آنها را می دانم. امیدوارم با توجه به شرایط خوبی که دارم، بتوانم بازی ایده الی را از خود به نمایش بگذارم و آمادگی‌ام را به سرمربی تیم ملی نشان دهم.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال الشباب امارات در پایان در مورد حضور تیم زیر 17 سال کشورمان در امارت گفت: در این مدت چندین مرتبه تمرینات این تیم را از نزدیک تماشا کرده‌ام. علی دوستی تیم بسیار خوبی را ساخته است و بازیکنان این تیم با توجه به سن و سال خود از جثه، تکنیک و تاکتیک خوبی برخوردار هستند. مطمئنا آنها با ادامه این روند می توانند پس از افتخار آفرینی در مسابقات آسیایی، در رقابت های جهانی هم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)