مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس تهران در پي اعلام خبر اخراجش از سوي حميد استيلي گفت: نمي دانم سرمربي تيم چرا چنين تصميمي گرفت اما گمان مي كنم برخي اطلاعات نادرستي از من به او مي دهند.

مهرداد اولادي عصر چهارشنبه افزود: امروز در محل تمرين حاضر شدم و از سرمربي تيم در خواست كردم به خاطر كسالتي كه دارم در تمرين حضور نداشته باشم.

وي ادامه داد : درخواست من با مخالفت سرمربي تيم روبه رو شد و به همين دليل در تمرين حضور پيدا كردم اما نتوانستم مانند هميشه آماده باشم و استيلي از من خواست محل تمرين را ترك كنم.

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران افزود: تا پايان تمرين كنار زمين ايستادم و پس از آن نيز با استيلي صحبتي نداشتم اما اينطور كه در رسانه ها منعكس شده ، او مرا از تركيب خارج كرده است.

وي تصريح كرد: باورم نمي شود كه استيلي اين تصميم را گرفته است و منتظر هستم تا باشگاه در خصوص من اظهار نظر نهايي را انجام دهد و ديگر هيچ صحبتي ندارم.

وي اظهار داشت: فكر مي كنم فردي اطلاعات غلطي را ازمن به استيلي مي دهد , اطلاعاتي كه رابطه ام را با سرمربي تيره كرده است.

اولادي در خصوص اينكه استيلي گفته است بايد رابطه دوستانه و دوطرفه باشد، خاطرنشان كرد: اصلا منظور سرمربي تيم را متوجه نمي شوم ،همانطور كه گفتم معتقدم اطلاعاتي كه منجر به اتخاذ اين تصميم شده به درستي به سرمربي نرسيده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)