مرجع خبری پرسپولیس : مهرداد اولادي گفت: در ايران فقط حاضرم براي پرسپوليس بازي كنم.

 

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزي يك بر صفر اين تيم مقابل سايپا اظهار كرد: خوشحالم كه توانستيم در اين بازي سه امتياز را بگيريم و هواداران را خوشحال كنيم.

البته من دوست داشتم كه در اين بازي با گلزني به روزهاي خوب خودم بازگردم و به همين خاطر پس از اينكه توانستم يك پنالتي براي پرسپوليس بگيرم، از بازيكنان تيم هم درخواست كردم كه اجازه دهند پنالتي را خودم بزنم كه البته از آن‌ها هم تشكر مي‌كنم اما متاسفانه نشد كه پنالتي را گل كنم.

 

اولادي در پاسخ به اين سوال كه چرا پس از چند بازي هنوز نتوانسته‌ براي پرسپوليس گلزني كند گفت: اين موضوع تقصير من نيست. من تا به حال تمام تلاش خودم را كرده‌ام به هر حال من سه چهار ماه مصدوم بودم و هر بازيكني كه براي اين مدت طولاني مصدوم باشد، زمان مي‌برد كه به دوران اوج خودش بازگردد.

 

وي همچنين درباره پيشنهاد تيم تراكتورسازي به وي نيز گفت: من قبلا هم گفته بود كه با تمام احترامي كه براي قلعه‌نويي و تراكتورسازي قائلم، در ايران فقط حاضرم براي پرسپوليس بازي كنم و اصلا به خاطر پرسپوليس بوده كه در ايران مانده‌ام و به اروپا نرفته‌ام.

 

اولادي در پايان گفت: بايد تمرين كنم تا به فرم ايده‌آل خود برسم و اميدوارم كه تيم پرسپوليس نيز روند بردهاي خود را ادامه دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)