مرجع خبري پرسپوليس: پس از علیرضا محمد که تمرینات خود با پرسپولیس را از سر گرفت، مهدی مهدوی کیا هم در صورتی که تست میدانی را فردا با موفقیت پشت سر بگذارد، به میدان باز خواهد گشت.


سرخپوشان امروز در حالی در غیاب سه بازیکن مصدوم خود به مصاف داماش می روند که انتظار می رود از دیدار بعدی، محمد و مهدوی کیا را در اختیار داشته باشند.

 

دکتر وجیه الله چشمه سری در این ارتباط گفت: در زمانی که تیم پرسپولیس در قطر حضور داشت، بازیکنان مصدوم در تهران برنامه های درمانی خود را زیر نظر کمیته پزشکی دنبال کردند.


وی ادامه داد: علیرضا محمد پس از تزریقی که توسط دکتر فرید انجام شد، شرایط بسیار خوبی پیدا کرده و بدون درد و مشکل، تمرین خود را آغاز و دنبال می کند. امیدواریم این روند در روزهای آینده ادامه یابد و با توجه به اینکه او با انجام تمرینات هوازی، شرایط بدنی خوبی دارد، نه تنها گزینه جراحی کاملا منتفی شده بلکه از بازی بعد می تواند در اختیار کادر فنی قرار گیرد.


پزشک تیم پرسپولیس همچنین درباره مهدی مهدوی کیا افزود: او شرایط خوبی دارد. بعد از بازی با داماش یک تست میدانی از او خواهیم داشت و در صورت موفقیت در آن، که قابل پیش بینی است، در تمرینات گروهی به صورت کامل حضور می یابد تا برای بازی آماده شود.


دکتر چشمه سری در پایان درباره آخرین وضعیت مهرداد اولادی نیز گفت: مشکل اولادی دیسک مهره های کمر نیست. وی زیر نظر دکتر فرید، دو تزریق داشته و سومین تزریق نیز این هفته انجام می شود ضمن اینکه واکنش او به درمان ها خوب و امیدوار کننده بوده است. با ادامه این روند پیش بینی می کنیم که او هم به زودی با حضور در تمرینات گروهی برای ادامه بازی ها در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.



 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)