خبرگزاری پرسپولیس : مهرداد  اولادی می گوید بازیکن وقتی گل می زند نمی داند که چه کاری باید انجام بدهد.

به عقیده او مازیار زارع هم قصدی در خوشحالی کردن پس از گل زنی به پرسپولیس نداشته است.

بازی روز چهارشنبه پرسپولیس و ملوان حساسیت های زیادی را به وجود آورده است.بازی رفت در لیگ برتر و مشت های گره کرده مازیار زارع شرایط را طوری پیش برده که هواداران دلخوشی زیادی از بازیکنان سابق تیمشان ندارند. اولادی،بادامکی و نوری بازیکنانی هستند که روز چهارشنبه باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرند. اما به عقیده اولادی هواداران پرسپولیس فهیم تر از این هستند که جواب خوشحالی مازیار را با فحاشی و توهین بدهند.

اولادی در بازی های تیم ملی در غرب آسیا برای نخستین بار بازوبند کاپیتانی را بر بازویش بست.اتفاقی که حس خوبی را به او داده و می گوید وظیفه اش را سنگین تر کرده بود:«دقیقا همین طور است.حس عجیبی بود.تمام تلاشم را کردم تا هر چیزی که مربیان از من خواسته اند را به نحو احسن انجام بدهم.»

* حذف ایران از رقابت های غرب آسیا این بار منتقدان زیادی نداشت.آن هم به دلیل این است که ترکیب تیم ملی شکل گرفته از بازیکنان جوان بود.بازیکنانی که می توانند اینده فوتبال ایران را رقم بزنند.
در این مورد اول باید ببینیم که با چه دیدگاهی می خواهیم به مسابقات نگاه کنیم.دیدگاه کادر فنی کاملا با دیدگاهی که من و شما و بقیه کارشناسان دارند متفاوت است.اگر فقط به فکر نتیجه گرفتن کوتاه مدت هستیم که هیچ،اما اگر بنا بر این است تا تیم ملی پوست اندازی کند و بازیکنان جوان به تیم تزریق شوند باید بگویم که نتیجه ما در غرب آسیا مثبت بوده است.ما در این مسابقات شکستی نداشتیم اما در گروهی قرارگرفتیم که تیم های خوبی در آن قرارداشتند.عربستان و بحرین تقریبا با بازیکنان اصلی خود وارد این مسابقات شده بودند و از شانس بد ما بود که فقط باید یک تیم از این گروه بالا می رفت.به عقیده من نتیجه گیری در این رقابت ها اهمیت چندانی ندارد.آنچه مهم است صعود ایران به جام جهانی و پیدا کردنه ستاره ها است.من می دانم که مردم از شکست های تیم ملی ناراحت می شوند اما کمی صبر و تحمل آینده ای را رقم می زند که به نفع فوتبال ایران تمام می شود.

* در این رقابت ها برای نخستین بار کاپیتانی در تیم ملی را هم تجربه کردید.این اتفاق وظیفه شما را سنگین تر می کرد.
خب در تیم ما بازیکنان شایسته زیادی حضور داشتند.بازیکنانی که هر کدام از مهره های اصلی تیم های لیگ برتری به حساب می آیند.این نظر کادر فنی که من بازوبند را به بازو ببندم.حس خوب و البته سنگینی بود.حس می کردم وظیفه ام چند برابر شده است و باید کارهای بیشتر انجام بدهم.من تمام تلاشم را برای تیم ملی در این رقابت ها انجام دادم و هیچ چیزی برای تیم کم نگذاشتم.

* با این شرایط فکر می کنی کروش در تیم اصلی هم ازشما استفاده کند؟نه تنها از شما بلکه از بقیه جوان هایی که همگی خوب بودند.مثا پیام صادقیان،یعقوب کریمی،فخرالدینی و ….
همه بچه ها واقعا خوب بودند.من در رقابت های غرب آسیا در هر سه مسابقه بازی کردم و فقط در یک بازی آن هم در دقیقه نود تعویض شدم.این بستگی به نظر کادر فنی دارد که از من در تیم ملی اصلی استفاده کند یا نه.نمی دانم تا چه اندازه ای توانسته ام رضایت کروش و بقیه اعضای کادر فنی را جلب کنم.

* مهرداد اولادی هر زمانی که از پرسپولیس می رود احیا می شود.این ماجرا امسال هم صادق بود و بازگشت خوبی به ملوان داشتید.
من سال گذشته به پرسپولیس آمدم تا دل مردم را شاد کنم.اما مصدومیت ابتدای فصل کار دست من داد،انتقاد ها زیاد شد.اوضاع تیم هم زیاد جالب نبود درست مثل امسال.این نشان می دهد که ایراد از بازیکنان نیست.امسال که من و مازیار در پرسپولیس نیستیم اما باز هم نتیجه نمی گیرند.من همان مهرداد اولادی بودم اما مصدوم شدم.درهر صورت از این تیم جدا شدم و به تیم ملوان پیوستم.حضور در ملوان برای من خوش یمن بود.من روزهای خوبی را در این تیم می گذرانم و با حصور در ملوان دوباره به تیم ملی رسیدم.خدا لطف بزرگی به من کرد.من کسانی را که از من انتقاد می کردند را به خدا واگذار کرده ام.از همان روز اول هم توکلم به خدا بوده و هنوز هم هست.من یک پسر شهرستانی بودم که در همه رده های تیم ملی بازی کردم.این ها همه اش لطف خدا بوده است.

* روز چهارشنبه بازی حساسی با پرسپولیس دارید.دیداری که با توجه به بازی رفت درلیگ برتر مهم تر از سایر بازی ها شده است.
به چه دلیلی؟

*گل زنی مازیار زارع و خوشحالی بیش از اندازه ای که او انجام داد هواداران پرسپولیس را ناراحت کرده است.
آدم زمانی که گل می زند نمی داند چه کار کند.مازیار هم به نظر من منظور خاصی نداشت.در کل در ایران این طور است که بازیکن قبل از آغاز بازی باید به سمت نیمکت تیم سابقش برود و وقتی به تیم سابقش گل می زند خوشحالی نکند.به نظر من اتفاق خاصی نیفتاد و نباید بیش از اینها به حواشی پرداخت.

* اما این برای هواداران قابل هضم نیست.شما ،نوری و مازیار سالها برای پرسپولیس بازی کردید اما حالا آنها خیلی از زارع دلخور هستند.چون توقع انجام آن حرکات را نداشتند.
من و بقیه بازیکنان خاطرات خوبی از هواداران ان داریم.اما مطمئنم هواداران در روز بازی ما را تشویق خواهند کرد.ما زحمات زیادی برای پرسپسولیس کشیدیم اما در فوتبال حرفه ای نباید این چیزها مطرح باشد.

* چهارشنبه به پرسپولیس گل بزنی خوشحالی می کنی؟
نه،اما بحث این چیزها نیست.من از هواداران پرسپولیس،فقط از هواداران پرسپولیس!خاطرات خوبی داریم.من محبت های آنها را فراموش نمی کنم.حالا هم بازیکن تیم ملوان هستم و هواداران این تیم به خوبی من را حمایت می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)