مرجع خبری پرسپولیس : طی روزهای گذشته مصاحبه مفصلی از مهرداد اولادی منتشر کردیم که مهاجم جدید پرسپولیس از پیشنهادهای خارجی اش گفته بود. بعد از این مصاحبه شیطنت برخی رسانه ها باعث ناراحتی مهرداد اولادی شد.

 

مهرداد اولادی مهاجم جدید پرسپولیس همچنان تاکید می کند که پیشنهادهای زیادی از تیم های اروپایی و کشورهای عربی داشت ولی در نهایت پرسپولیس را انتخاب کرد. این در حالیست که برخی معتقدند اولادی از تیم های خارجی پیشنهاد نداشت و هدفش بازارگرمی بوده است.

در این مورد از اولادی سوال می کنیم که با لحنی ناراحت می گوید: من برای آن هایی که این حرف ها را می زنند هیچ احترامی قائل نیستم و برایم مهم نیست چه چیزی می گویند.

 

 

اولادی ادامه داد: من هیچوقت اهل بازارگرمی نبودم و همه می دانند که قبل از بستن قرارداد با پرسپولیس هیچ حرفی از پیشنهادها و اسم تیم هایی که مرا می خواستند نزدم.

 

اولادی تاکید می کند: در مورد پیشنهادهایم می توانید از آقای فاضلی سوال کنید. من از کلن آلمان پیشنهاد داشتم ولی دوست ندارم در بوندس لیگا بازی کنم. هیچ ایرادی ندارد بگذارید هرچه می خواهند بگویند، سال آینده مشخص می شود از تیم های خارجی پیشنهاد داشتم یا خیر.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)