مرجع خبری پرسپولیس : مهرداد اولادی مهاجم پرسپولیس درباره بازی با شاهین بوشهر گفت: بعد از تساوی مقابل ملوان انزلی تمرینات خود را دنبال کرده ایم تا بتوانیم در بوشهر نتیجه خوبی را بدست آوریم.

 

شاهین در هفته نخست برابر فولاد خوزستان به تساوی دست پیدا کرد و این تیم را آنالیز کرده ایم. شاهین تیم خوبی است که از حمایت تماشاگرانش بهره می برد و دیدار سختی خواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: از بازی با شاهین پیروزی هایمان را آغاز می کنیم و می خواهیم نخستین برد را در لیگ یازدهم بدست آوریم. علاوه بر حمایت تماشاگران، گرمی و شرجی بودن هوای بوشهر هم مزید بر علت می شود تا کارمان دشوار تر شود. با این حال برای این که طرفداران را خوشحال کنیم، چاره ای جز پیروزی نخواهیم داشت.

 

بازیکن پرسپولیس در مورد این که کارشناسان نسبت به عملکرد او در بازی با ملوان انتقاد کرده اند، نیز اظهار داشت: انتقاد کارشناسان طبیعی است و آن را می پذیرم. من تازه در تمرینات پرسپولیس حاضر شده ام و به همین خاطر به کمی فرصت نیاز دارم. ضمن این که مصدومیت کتفم هنوز خوب نشده و با درد جلوی ملوان بازی کرده بودم.

 

اولادی درباره این که در بازی با شاهین بوشهر گلزنی خواهد کرد، گفت: تمام تلاشم را می کنم تا دروازه شاهین را باز کنیم و به امید خدا استارت گلزنی هایم را خواهم زد.

 

اولادی در انتها با ناراحتی به رفتار هواداران ملوان با او در بازی ابتدایی لیگ برتر اشاره کرد و گفت: از برخورد طرفداران ملوان ناراحت شدم و فکر نمی کردم آنها بخواهند جوابم زحماتم را با فحاشی کردن بدهند.البته انتظاری هم نداشتم و تنها به خاطر سربازی مجبور بودم به انزلی بروم.الان من پرسپولیسی ام و از ابتدا هم طرفدار این تیم بودم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)