مرجع خبری پرسپولیس : مهرداد اولادی می گوید  15 تا فوروارد ديگر هم بياورند، نمي‌ترسم. وی همچنین می گوید مصدومیتش یکی دو روزه برطرف می شود. گفتگوی خواندنی با وی را از دست ندهید:

 

انگار بدشانسي نمي‌خواهد دست از سرت بردارد كه باز مصدوم شدي!
واقعا بدشانسي بود چون تمرين داشت تمام مي‌شد و فقط يكي دو دقيقه مانده بود. داشتم دريبل مي‌زدم كه يكهو با كتف آمدم روي زمين و آسيب ديدم.

درد شديدي داشتم و با آمپول و كلي دارو كمي آرام شدم البته دكتر تشخيص داد كه مصدوميتم يك كوفتگي شديد است و با يكي دو روز استراحت برطرف مي‌شود.

يعني به بازي با مالديو نمي‌رسي؟
صددرصد نمي‌رسم چون حتي موقع نرم دويدن هم درد داشتم و بايد استراحت كنم ولي قطعا به بازي برگشت مي‌رسم.

اما اين بازي فرصت خوبي بود تا جايت را در تيم ملي محكم كني و اين نبودن، حتما به ضررت مي‌شود.
خودم هم كمي نگران هستم. دوست داشتم در اين بازي باشم و خيلي هم انگيزه داشتم ولي نمي‌دانم قسمت اين بود يا بدشانسي كه فعلا نصيب من شده. اينكه دو سه روز مانده به بازي آسيب ديدم اذيتم مي‌كند ولي اگر بخواهم به آن فكر كنم بدتر مي‌شود و بايد بپذيرم كه مصدوميت هم جزيي از فوتبال است.

از شرايطي كه الان در تيم ملي داري راضي هستي؟
من چه در تيم ملي و چه در باشگاه، هميشه سعي كرده‌ام بهترين باشم. در تيم ملي هم اين مدت خيلي زحمت كشيدم و ديديد كه در بازي با ماداگاسكار هم كه بايد به همه بازي مي‌رسيد، من در تركيب اصلي بودم. به آن صورت زماني نداشتم كه كار خارق‌العاده‌اي انجام بدهم ولي هر چقدر توانستم تلاش كردم.

پس فكر مي‌كني يكي از فيكس‌هاي تيم ملي باشي؟
به خدا نمي‌دانم. هنوز كه معلوم نيست و من هم از الان خودم را فيكس نمي‌دانم. هر چه كادر فني صلاح بداند مي‌پذيرم و هر چقدر به من بازي برسد نهايت تلاشم را مي‌كنم.

در اين مدت فقط يك جلسه با پرسپوليس تمرين كرده‌اي، نگران اين دوري و ناهماهنگي بعدش نيستي؟
شايد ما كه در تيم ملي هستيم يك جورهايي از برنامه‌هاي تاكتيكي تيم‌هايمان دور باشيم و طول بكشد تا به بقيه برسيم ولي من فكر مي‌كنم ملي پوش‌ها ظرفيت‌شان آنقدر بالا هست كه بتوانند زودتر با تيم هماهنگ شوند و خيال كادر فني راحت باشد.

اينكه در برنامه‌هاي بدنسازي پرسپوليس نبودي از نظر بدني برايت دردسرساز نمي‌شود؟
ما در تيم ملي هم بدنسازي كرديم و هم تمرين‌هاي تاكتيكي. اين جوري نبوده كه خورده و خوابيده باشيم. همه مرحله‌هاي بدنسازي را در تيم ملي گذرانديم و شايد كاري كه كرديم با بدنسازي باشگاهي متفاوت باشد ولي در اين مدت حتي يك روز را هم بدون تمرين نبوديم و بدن‌هايمان آماده است.

خيلي از انتقادهاي پارسال، به فورواردهاي پرسپوليس بود، نمي‌ترسي تو هم تحت تاثير مشكل گلزني تيم افت كني؟
ترسي ندارم و فكر نمي‌كنم امسال چنين مشكلي داشته باشيم. خود من تمام تلاشم را مي‌كنم كه بهترين باشم و از طرف خودم و بقيه فورواردهاي تيم قول مي‌دهم امسال مشكل گلزني نداشته باشيم.

باشگاه دنبال يك فوروارد خارجي است و هاشميان هم برگشته، اينها جايگاهت در تركيب پرسپوليس را به خطر نمي‌اندازد؟
من به هيچ عنوان نگران رقيب‌هايم نيستم. 15 تا فوروارد ديگر هم بياورند نگران نمي‌شوم چون به فوتبال خودم ايمان دارم و تلاشم اين است كه نظر سرمربي را جلب كنم.

پس خودت را براي هر چيز و حتي نيمكت‌نشيني هم آماده كرد‌ه‌اي، نه؟
نمي‌خواهم نيمكت‌نشين باشم اما فرقي ندارد كه يك دقيقه بازي كنم يا صد دقيقه. به عنوان يك بازيكن حرفه‌اي هر چقدر بتوانم تلاش مي‌كنم و بقيه‌اش ديگر با سرمربي است كه به چه بازيكني اعتقاد بيشتري دارد و چه مي‌خواهد.

مي‌خواهم خيلي روشن بگويي به اين پرسپوليس چقدر اميدواري؟
خب من فقط يك روز سر تمرين بودم ولي هم كادر، كادر خوبي است و هم بازيكناني كه جذب شده‌اند. در فوتبال همه چيز توي زمين معلوم مي‌شود ولي من فكر مي‌كنم اين تيم آنقدر قدرت دارد كه انتظار هواداران را برآورده كند.

تو و بقيه ملي‌پوشان وقتي به پرسپوليس اضافه مي‌شويد كه فقط چند روز مانده به شروع فصل، فكر مي‌كني با سه چهار روز تمرين بتواني جلوي ملوان بازي كني يا ترجيح مي‌دهي در اين بازي نباشي؟
من كه خيلي دوست دارم در اين بازي باشم و خوشبختانه در تيم ملي هم به آمادگي رسيده‌ام. بايد ببينم كادر فني چه برنامه‌اي براي ما ملي‌پوش‌ها دارد. هر تصميمي كه بگيرد من مي‌پذيرم.

اين بازي برايت حساسيت خاصي ندارد؟
نه، مثل بقيه بازي‌هاي ليگ است و فقط شايد براي من كمي حساس تر باشد و اميدوارم بازي خوبي از كار دربيايد.

پارسال با پيراهن ملوان دو بار به پرسپوليس گل زدي، الان هواداران انتظار دارند آن دو گل را جبران كني.
من از اين به بعد با تمام وجود در خدمت پرسپوليس هستم و گل‌هايي را هم كه پارسال زدم در همين بازي اول جبران مي‌كنم. خيال هواداران راحت. الان خيلي باتجربه‌تر از قبل شده‌ام و ديگر موقعيت‌ها را آسان از دست نمي‌دهم.

گفتگو : زهرا اسدی

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)