مرجع خبری پرسپولیس : اولادی دچار بدشانسی بزرگی شده است. او که آماده بازگشت به میادین فوتبال بود دوباره از ناحیه مچ پا مصدوم شد و حالا باید انتظار بکشد تا دوباره به شرایط بازی نزدیک شود.

 

بعضی‌ها با کنایه می‌گویند که اولادی خودش نمی‌خواهد بازی کند و این آزارم می‌دهم. نمی‌دانم به زبان انگلیسی حرف بزنم یا عربی ولی باز هم می‌گویم که تقصیر من نیست و باور کنید نمی‌توانم بازی کنم.

وقتی با اولادی حرف می‌زنیم کاملا مشخص است که شرایط روحی مناسبی ندارد. او در مورد شرایط فعلی‌اش می‌گوید: «من خوب شده بودم ولی متأسفانه شوت بازیکن هم‌تیمی‌ام به پایم برخورد کرد و دوباره مصدوم شدم. پزشکان تیم می‌گویند که وقتی مصدوم بودم رباط داخلی‌ام ضعیف شده است و حالا باید آن را قوی کنم و به زمان احتیاج دارم.»

اولادی ادامه می‌دهد: «این مصدومیت‌ها تقصیر من نیست، من مقصر نیستم بلکه بدشانس و بدبخت هستم. الان هم دور زمین می‌دوم و روی مچم یخ می‌گذارم و در جزیره کیش خبری از فیزیوتراپی هم نیست.»

اولادی به تازگی با یک حاشیه دیگر هم مواجه شده است. می‌گویند او روی پای سامان آقازمانی آبجوش ریخته ولی خودش این خبر را تکذیب می‌کند و می‌گوید: «باور کنید من این کار را نکردم. من می‌خواستم برای بچه‌ها چای بریزم که دستم به استکان خورد و مقداری چای روی پای آقازمانی ریخت که اتفاق خاصی هم نیفتاد. متاسفم که بعضی‌ها فقط منتظرند تا از یک اتفاق ساده یک بحران درست کنند.»

اولادی حرف‌هایش را اینگونه به پایان می‌رساند: «اوضاع روحی من واقعا افتضاح است. بعضی‌ها با کنایه می‌گویند که اولادی خودش نمی‌خواهد بازی کند و این آزارم می‌دهم. نمی‌دانم به زبان انگلیسی حرف بزنم یا عربی ولی باز هم می‌گویم که تقصیر من نیست و باور کنید نمی‌توانم بازی کنم.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)