مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من با هيچ بازيكني مشكلي ندارم و نگران حضور كريم انصاري فرد يا مهاجمان ديگري در پرسپوليس نيستم.

مهرداد اولادي تصريح كرد: وقتي بازي هاي فصل گذشته به پايان رسيد به هيچ عنوان دنبال بازارگرمي نبودم و تيم هايي كه خواستار به خدمت گرفتنم بودند را اعلام نكردم.

 

وي ادامه داد: حالا كه با پرسپوليس به توافق رسيدم مي گويم از باشگاه هاي ذوب آهن، سپاهان،‌ تراكتورسازي و چند تيم ديگر پيشنهاد داشتم ولي با احترام به همه آنها بايد بگويم به حميد استيلي و حبيب كاشاني قول داده بودم فصل آينده در پرسپوليس بازي كنم.

مهاجم فصل گذشته ملوان در خصوص پيشنهادات خارجي اش هم يادآور شد: از چند تيم اروپايي هم پيشنهاد داشتم و در حاشيه اردوي اتريش با آنها مذاكراتي انجام دادم. باشگاه هايي چون كلن و ولفسبورگ از آلمان، القادسيه كويت و دو سه تيم از قطر و تركيه هم صحبت هايي با من انجام دادند ولي به آنها جواب مثبت ندادم.

اولادي افزود: هر چند مبلغ قرادادم با پرسپوليس نسبت به پيشنهادات ديگر پايين بود، ولي به خاطر مردم و هواداران و همچنين قولي كه به مسئولان باشگاه پرسپوليس داده بودم به اين تيم پيوستم.

وي درباره خريدهاي اين فصل باشگاه پرسپوليس هم گفت: به نظرم بازيكنان خوبي به پرسپوليس اضافه شده اند.ضمن اينكه ما چند سهميه ديگر هم داريم و مي توانيم دو سه بازيكن ديگر هم براي سال آينده جذب كنيم.

اولادي در رابطه با احتمال حضور انصاري فرد در پرسپوليس تصريح كرد: من مشكلي با هيچ بازيكني ندارم و از حضور مهاجمان ديگر نگران نيستم.در پرسپوليس به فوتبالم مي پردازم و به مسائل ديگر توجهي ندارم.

وي در پايان افزود: در اردوي اتريش با انصاري فرد درباره حضورش در پرسپوليس صحبتي نكرده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)