مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: تیم ما و پرسپولیس در ادامه لیگ بهتر نتیجه می‌گیرند.

مهرداد اولادی در گفت و گو با فارس در مورد دیدار با صبای قم، گفت: ما تیم برتر میدان بودیم و خود من یک موقعیت صدرصد گلزنی را از دست دادم و دروازه‌ خالی را به بیرون زدم. البته به جز این صحنه، موقعیت‌های دیگری برای گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنم و به راحتی برد را با مساوی عوض کردیم.

وی در مورد اینکه چطور نتوانست دروازه‌ خالی صبا را باز کند، گفت: محسن یوسفی توپ را شوت کرد که به تیرک دروازه صبا خورد و من با سرعت به سمت توپ رفتم و سرعت توپ هم زیاد بود که در نهایت توپ به قوزک پایم خورد و گل نشد. امیدوارم که در بازی‌های آینده جبران کنم.

مهاجم ملوان در مورد حضورش در این تیم و اینکه این تیم در دو بازی گل نزده، گفت:من از ملوان خاطرات خوبی داشتم و به همین دلیل در بین پیشنهاد‌هایی که داشتم ترجیح دادم به تیم ملوان بروم و تصمیم درستی هم گرفته‌ام. در مورد گلزنی هم باید بگویم که تیم‌ها تا هفته چهارم و پنجم هنوز شرایط ایده‌آل خود را پیدا نکرده‌اند و همدیگر را محک می‌زنند. من هم دیرتر از سایر بازیکنان به تیم اضافه شدم و مطمئنم در هفته‌های آینده وضعیت ملوان بهتر خواهد شد.

مهاجم سابق پرسپولیس در مورد وضعیت  این تیم در لیگ چهاردهم، گفت: پرسپولیس هم مثل ملوان در هفته‌های آینده بهتر نتیجه خواهد گرفت ضمن اینکه بازی نکردن برخی بازیکنان مثل ماهینی بخاطر کارت پایان خدمت در تیم پرسپولیس تاثیرگذار بوده است. با این حال من اکنون بازیکن ملوان هستم وتمام تمرکزم بر روی ملوان است و امیدوارم با این تیم موفق شوم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)