مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مصدومیت میداوودی از وی بدتر بود اما این بازیکن مورد حمایت مسئولان استقلال قرار گرفت، گفت: می توانم بازی کنم و منتظر تصمیم کادر فنی برای حضور در میدان هستم.

مهرداد اولادی در پایان دربی 72 ضمن بیان مطلب فوق افزود: مصدومیتم کاملا برطرف شده اما فکر می کنم اختلافاتی که چندی پیش به وجود آمد باعث شد من نتوانم پرسپولیس را در مسابقات همراهی کنم، البته مشکل خاصی نبود و امیدوارم هرچه زودتر این مسئله به بهترین شکل خاتمه یابد.

وی اضافه کرد: میلاد میداوودی مصدومیتش به مراتب بدتر از من بود اما مورد حمایت مسئولان باشگاه استقلال قرار گرفت و با آمادگی به مسابقات بازگشت. من هم خدا را شکر شرایط خوبی دارم اما نیاز به حمایت بیشتری برای بازگشت به مسابقات دارم.

مهاجم تیم پرسپولیس اضافه کرد: من آنقدر ضعیف نیستم که بخواهم دقیقه 89 پس از بازیکن امید تیم برای وقت تلق کردن به بازی بیایم. شاید قسمتم این است که این اتفاقات در فصل جاری برایم رخ داده است ولی در مجموع آماده بازی کردن هستم.

مهرداد اولادي ادامه داد: من تا به حال هيچ اعتراضي به نيمكت نشيني نكردم؛ شايد از گوشه كنارها اعتراض خودم را به استيلي رسانده باشم اما به هيچ عنوان به او بي احترامي نكرده‌ام.  درست است من يك ماه نبودم اما خيلي زود خودم را به مرز آمادگي رساندم يعني من اين قدر ضعيف بودم كه بايد پس از بازيكنان تيم اميد و در دقيقه 89 وارد زمين شوم؟

 

مهاجم پرسپوليس گفت: اين برد را به هواداران تبريك مي‌گويم خوشحالم كه توانستيم قهرمان اين جام شويم بازيكنان ما امروز نشان دادند كه توانايي قهرماني در ليگ و جام حذفي را هم دارند البته خود من اين فصل را خوب شروع نكردم اما اميدوارم كه در ادامه فصل براي پرسپوليس مثمر ثمر باشم.

 

اولادی در پایان گفت: تا به امروز اعتراض و بی احترامی به کادر فنی نکرده‌ام اما نمی دانم چه اتفاقی افتاده است که از من در مسابقات استفاده نمی شود. امیدوارم در دیدارهای بعدی بتوانم به میدان رفته، برای پرسپولیس بازی کرده و به موفقیت این تیم کمک کنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)