مرجع خبری پرسپولیس : مهرداد اولادی گفت: خیلی دوست داشتم با گلی که می زنم، هم هواداران پرسپولیس را خوشحال و هم بازگشت به دوران اوجم را اعلام کنم.

 

بازیکن تازه از مصدومیت بازگشته پرسپولیس با اعلام مطلب فوق تصریح کرد: دوران خیلی سختی را پشت سر گذاشتم. جدا از آسیب دیدگی ها، مسائلی مطرح شد تا نسبت به من بدبینی ایجاد شود و آن شرایط بسیار آزار دهنده بود.

اما با حمایت های کادر فنی، همبازیانم و هواداران، آن دوران را پشت سر گذاشتم و الان به تنها مسئله ای که فکر می کنم، حضور موثر برای پرسپولیس است.

 

وی افزود: در بازی با سایپا هم انگیزه زیادی داشتم، وقتی روی من خطای پنالتی شد، با خودم فکر کردم فرصت خوبی است و وقتی خواستم پنالتی را بزنم با موافقت بچه ها روبرو شدم که از این بابت ممنون آنها هستم و ارزش زیادی برای من داشت. البته واقعا شرمنده بچه ها و هواداران شدم و خدا را شکر که این بازی را بردیم تا هدر رفتن آن پنالتی خیلی به چشم نیاید.

 

مهاجم پرسپولیس ادامه می دهد؛ مصمم هستم که دوری در این مدت را جبران کنم. من و پرسپولیس از شروع این فصل بد آوردیم ولی رفته رفته شرایط تغییر کرده است. در حال حاضر هم مشکلاتی داریم که غیبت بچه ها به خاطر مصدومیت و محرومیت از آن جمله است ولی اگر حمایت تماشاگران باشد، با موفقیت از این مرحله می گذریم. در همین بازی اگر تشویق هواداران، بعد از آن پنالتی نبود، نمی دانم چه شرایطی پیش می آمد.

 

اولادی در پایان گفت: با یک پیروزی شرایط ما در جدول تغییر کرد. من فکر می کنم ما تا نیم فصل به راحتی می توانیم در میان چهار تیم اول باشیم و قطعا نیم فصل دوم کلا شرایط متفاوتی ایجاد می شود.


مهاجم پرسپولیس ادامه داد: در حال حاضر هم، برای بازی با ذوب آهن آماده می شویم. ذوب آهن تیم خیلی خوبی است. ما باید در خانه آنها بازی کنیم ولی پرسپولیس در دو سال اخیر نشان داده است که قواعد بازی های حذفی را به خوبی می داند. ضمن آنکه ما در 10 بازی اخیر، کاملا رو به رشد بوده ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)