مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: نظری ۲ سال است فوتبالش را آغاز کرده و نباید گنده‌تر از دهانش صحبت کند.

مهرداد اولادی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیتش برای فصل آینده اظهار داشت: چند روزی در دبی به سر می‌بردم و اکنون قصد دارم یکی دو هفته استراحت کنم و کنار خانواده‌ام باشم. از 3،4 تیم داخلی، لیگ دسته دوم قطر و یک تیم چینی پیشنهاد دارم. علاوه بر این تیم‌ها، الشباب امارات هم با من صحبت‌هایی انجام داده ولی به دلیل اینکه نام لیگ این کشور جعلی است، نمی‌توانم به امارات بروم.

اولادی چند روز پیش در مصاحبه‌ای گفته بود مهدی نظری سال گذشته با ارتباط با یکی از افراد نزدیک استقلال ثابت بازی می‌کرد. نظری هم در واکنش به این اظهارات مشکل اولادی را اخلاقی دانست نه فنی. اولادی در این زمینه گفت: نظری در حد و اندازه‌هایی نیست که بخواهد در مورد من صحبت کند. نظری 2 سال است فوتبالش را آغاز کرده و نباید گنده‌تر از دهانش صحبت کند. این برای بار اول و آخر او باشد که در مورد من صحبت می‌کند.

وی در مورد اینکه نظری مدعی شده اولادی به کادر فنی ناسزا می‌گفت، خاطرنشان کرد: چنین چیزی صحت ندارد. مجید صالح با یک‌سری از بازیکنان رابطه خوبی داشت و با برخی از بازیکنان از جمله من رابطه خوبی نداشت. من هم آدم رکی هستم و همه حرف‌هایم را می‌زنم. مشکل من در استقلال صالح بود و ما با هم حتی سلام و علیک هم نداشتیم. بله، مشکل من اخلاقی بود و ربطی به مسائل فنی نداشت!

مهاجم فصل گذشته استقلال تصریح کرد: نظری ابتدا مصاحبه من را با دقت بخواند و سپس آن را برای خودش معنی کند. منظورم از آن صحبت‌ها این بود که مانند این بازیکنان با کادر فنی رابطه نداشتم. اگر این بازیکنان توانستند بازی کنند به خاطر رابطه خوبشان بوده است.

اولادی در پاسخ به این سوال که چرا با قلعه‌نویی در مورد بازی نکردنش هیچ صحبتی انجام نداد، عنوان کرد: همه چیز را نمی‌توانم بگویم و صحبتی با قلعه‌نویی نکردم. شرایط تیم در آن مقطع خوب نبود و تیم در آسیا یا شکست می‌خورد و یا به تساوی می‌رسید.

وی خاطرنشان کرد: در تمرینات همیشه زودتر از همه شرکت می‌کردم و دیرتر از همه محل تمرین را ترک می‌کردم ولی باز هم به من بازی نمی‌رسید. یکی از مشکلاتم در استقلال عدم ارتباطات بود. من تنها با پژمان نوری در تمرینات شرکت می‌کردم که همین موضوع باعث شده بود یکی از دوستان کادر فنی به من بگوید چرا مدام با نوری رابطه دارم و بهتر است با 4 بازیکن دیگر هم رفت‌وآمد کنم. مگر قرار است با رفت‌وآمد در فوتبالم پیشرفت کنم؟ آیا در ملوان هم با رفت‌وآمد بازی‌ می‌کردم؟

مهاجم استقلال در خصوص این شایعه که چند بازیکن استقلال در این تیم همه کاره بودند، به تسنیم گفت: صحبت‌های من کلی بود و کسی نباید ناراحت شود. وقتی به استقلال آمدم مجبور شدم برای گرفتن رضایت‌نامه به باشگاه نفت پول دهم و هیچ پولی هم از استقلال نگرفتم اما چند بازیکن استقلال نه تنها پول‌شان را کامل گرفتند، بلکه پول فصل بعد خودشان را هم دریافت کرده بودند. آنها به خاطر رابطه خوب‌شان پول گرفتند و مشکل از آنها نبود، بلکه مشکل مدیریت تیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)