مرجع خبری پرسپولیس : به اندازه پرسپوليس، كاظميان و اولادي هم الشباب را مي‌شناسند و اين شناخت، برمي‌گردد به روزهايي كه آنها ستاره‌هاي ليگ امارات بودند.

 

ليگي كه جواد كاظميان با حضور در الاهلي در فصل 2003 – 2002 براي نخستين بار تجربه‌اش كرد و در 16 بازي، 10 بار براي اين تيم گل زد. بعد از وقفه‌اي سه‌ ساله جواد بار ديگر به ليگ امارات بازگشت و اين‌بار راهي الشعب شد.

 

سهم او از 20 بازي‌ كه براي اين تيم به ميدان رفت 11 گل بود و او را به الشباب كشاند. كاظميان براي سبزهاي امارات هم 15 بازي انجام داد و 9 گل زد و دو فصل بعد از آن را در عجمان سر كرد؛ با 25 بازي و 5 گل. آخرين حضورش در فوتبال امارات را هم جواد كاظميان با همراهي الامارات در يك نيم‌فصل تلخ گذراند كه حاصلش انجام 7 بازي بود و زدن 4 گل.

 

او حالا بي‌شك بازي با تيم‌هاي اماراتي را خوب مي‌داند و قرار است در نبرد با تيم سابقش الشباب، عصاي دست پرسپوليس دنيزلي باشد. مشابه اين تجربه را در كارنامه مهرداد اولادي هم مي‌شود ديد. او البته در ليگ امارات تنها بازي در الشباب را تجربه كرده اما غير از نيم‌فصلي كه در سال 2006 به صورت قرضي الشباب را همراهي كرد، دو فصل بعد از آن را هم در همين تيم گذراند.

 

اولادي اگرچه آنجا هم بارها با مصدوميت مواجه شد اما در همان چند بار حضورش در ميدان 10 بار براي الشباب گل زد تا او هم مثل كاظميان مهره‌اي ويژه باشد براي پرسپوليس در بازي پيش‌رو برابر تيم اماراتي. غير از اين دو پرسپوليسي، علي‌ دايي هم فصل 2003 -2002 را در الشباب گذراند؛ با 25 بازي و 11 گل. مهرداد ميناوند، داريوش‌ يزداني و ايمان‌ مبعلي پيش‌ترها بازيكن الشباب بوده‌اند كه از جمع آنها، مبعلي با سه فصل، بيشترين حضور را در الشباب داشته و در 45 بازي‌اش براي اين تيم، 20 بار گل زده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)