مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه به دلیل فشاری که در تمرین روز سه‌شنبه آورده دوباره مصدوم شده است گفت: فردا مشخص می شود که به بازی با فجر سپاسی می رسم یا نه.

 

مهرداد اولادی پس از اینکه تمرین امروز پرسپولیس را نیمه کاره رها کرد گفت: در تمرین دیروز فشار آوردم و درد پایم شدید شد. با اجازه دکتر امروز استراحت می کنم و فردا مشخص می شود که به بازی مقابل فجر می رسم یا نه.

مهاجم تیم پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که بازگشت زودهنگامت به میادین یک ریسک نبود اظهار داشت: من به خاطر وضعیت تیم دوست داشتم زود برگردم زیرا با انگیزه بالایی به پرسپولیس آمدم گرچه یک بازیکن در تیم تاثیر گذار نیست اما زمانی که آمدم مربیان و بازیکنان و هواداران حساب ویژه ای رویم باز کرده بودند به همین دلیل می خواستم به پرسپولیس کمک کنم.

 

اولادی اضافه کرد: من می خواستم زود برگردم زیرا کسی که در پرسپولیس بازی می کند با پای شکسته هم می خواهد به تیمش کمک کند اما متاسفانه نتوانستم هنوز به شرایط مطلوب برسم. در حالیکه استیلی هم دوست داشت من برگردم و به تیم کمک کنم.

 

وی در مورد حضور علی پروین و محمد پنجعلی در هیئت مدیره پرسپولیس بیان داشت: حرف خاصی ندارم و تنها می توانم بگویم آنها خاک خورده فوتبال هستند و حتما آمدنشان برای تیم موثر است.

 

مهاجم پرسپولیس در پایان گفت: من به عنوان بازیکن کاری به مسائل مدیریتی ندارم و تنها باید در زمین عملکردم را به نمایش بگذارم. من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این زمینه اظهار نظر کنم اما تنها می توانم بگویم کاشانی هم عملکرد خوبی داشت و امیدوارم مدیران جدید با عملکرد خود به موفقیت تیم کمک کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)