مرجع خبری پرسپولیس : اولتيماتوم كنفدراسيون فوتبال آسيا براي تعيين تكليف هيات مديره دو باشگاه استقلال و پرسپوليس جواب داد تا جايي‌كه عباسي ظرف چند روز آينده احكام نفرات انتخاب شده را صادر مي‌كند.


بر اساس تذكري كه ناظران AFC به باشگاه‌هاي حاضر در ليگ برتر فوتبال داده‌اند، مديريت ورزش بايد تا 11 شهريورماه تكليف مديريت استقلال و پرسپوليس را مشخص كند كه در همين راستا اين روزها اتفاق‌هايي در طبقه چهارم ساختمان سئول مي‌افتد.

 

البته در اين راستا باشگاه استقلال در مقايسه با پرسپوليس جلوتر است و تا به امروز تصميم گيران وزارت ورزش و جوانان براي استفاده از اميدوار رضايي و رسولي نژاد، معاون حقوقي – پارلماني وزارت ورزش و جوانان به توافق رسيده‌اند.

 

ضمن اينكه نتايج خوب استقلال در ابتداي ليگ يازدهم نيز دليلي شده تا نفر اول وزارت ورزش و جوانان در رابطه با مديريت فعلي اين باشگاه بررسي بيشتري انجام دهد. البته در رابطه با او گمانه زني‌هاي مختلفي شنيده مي‌شود و عده‌اي حرف از ماندنش مي‌زنند و عده‌اي ديگر هم نامي ديگر را سر زبان مي‌اندازند. با اين وضعيت تركيب هيات مديره استقلال هنوز كامل نيست و براي تكميلش نام‌هاي ديگري به گوش مي‌رسد.

 

عصر ديروز براي تكميل تركيب هيات مديره استقلال نام‌هايي مطرح شد مثل علي انصاري اما نزديكان وزير ورزش و جوانان اين نام را تاييد نمي‌كنند.

 

به هر حال با شرايطي كه رقم خورده مي‌توانيم بگوييم تكليف باشگاه استقلال ظرف يكي‌– ‌دو روز آينده مشخصمي‌شود ضمن اينكه وزير ورزش به پرسپوليس و مديريت اين باشگاه هم نگاه دارد. گفته مي‌شود بحث تغيير‌هايي در اين باشگاه مطرح است اما هنوز تصميم نهايي اتخاذ نشده و بايد براي تعيين تكليف اين باشگاه يكي- دو روزي بيشتر صبور بود.

 

به هر حال با شرايطي كه امروز اين دو باشگاه دارند و تمايلي كه بعضي از مديران فوتبالي به حضور در اين دو باشگاه از خود نشان داده اند، ظرف امروز و فردا نام‌هاي زيادي روانه اين دو باشگاه مي‌شود اگر چه تا اعلام تصميم نهايي وزير ورزش و جوانان بايد منتظر باشيم اما چيزي كه مشخص است اينكه عباسي به استفاده از با تجربه‌هاي اين دو باشگاه نگاه مثبت دارد و مي‌خواهد از افرادي استفاده كند كه تجربه مديريت در اين دو باشگاه را دارند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)