مدافع استقلال با قلعه نویی تماس گرفت ولی از عصبانیت سرمربی این تیم بی نصیب نماند.

به گزارش نامه، امیر حسین صادقی روز چهارشنبه و هنگامی که آبی پوشان هنوز تمرین صبح خود را آغاز نکرده بودند با سرمربی استقلال تماس گرفت تا در مورد اتفاقات اخیر صحبت کند.

مدافع استقلال که می دانست قلعه نویی چقدر ناراحت است به وی گفت که نمی دانست چه کسی در مورد تیم ملی صحبت کرده و اصلا خبر نداشت کدام بازیکن گفته تیم ملی شانسی به جام جهانی رفت. وی تاکید کرد که خبرنگار سوال پرسید و او هم اینگونه جواب داد ولی اصلا منظورش قلعه نویی و بازیکنان استقلال نبود.

قلعه نویی که خیلی ناراحت به نظر می سید خطاب به صادقی گفت: مثل اینکه یادت رفته از کجا آمدی و انگار هممه چیز یادت رفته؟ به تیم ملی رفته ای جو گیر شدی؟ اگر یک کلمه دیگر مصاحبه اینگونه از تو ببینم باید به خانه بروی و از آنجا بازی های استقلال را تماشا کنی!

همین موضوع کافی بود تا مدافع استقلال از قلعه نویی عذر خواهی کند. البته قلعه نویی در آخرین گفت و گویش  رسما عنوان کرده صادقی دیگر حق مصاحبه ندارد.

گفتنی است مشابه این اتفاق فصل گذشته در بین دو نیمه یکی از بازی ها بین سرمربی استقلال و صادقی رخ داد و این بازیکن از دقیقه 46 جای خود را به بازیکنی دیگر داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)