مرجع خبری پرسپولیس : در میان تمامي‌چهره‌هایی که در بازی پرسپولیس و سپاهان به ورزشگاه آزادی رفته بودند، دنی اولروم هم حاضر بود که با فریاد کردن نامش از سوی تماشاگران، چهره‌اش در میان سکوهای پرسپولیس نمایان شد. گفت‌وگو  با آقای گل چند سال قبل فوتبال به بهانه این حضور غرمترقبه شکل گرفت:


* دنی، هدفت از حضور در بازی پرسپولیس چه بود؟


خب خبر داشتم که تیم علی دایی بازی دارد و به عشق او و پرسپولیس به استادیوم رفتم. خوشحالم که تیم ایشان برد و راهی دور بعدی جام‌حذفی شد.


* از روی تماشاگران متوجه شدم به استادیوم رفته‌ ای، چرا در جایگاه ویژه ننشستی؟

حقیقتا خیلی دیر تصمیم به رفتن به ورزشگاه گرفتم و نمي‌شد برای دریافت بلیط VIP به این سرعت اقدام کرد به همین خاطر ترجیح دادم همانجا کنار هواداران بنشینم که از تشویق‌ها و ابراز محبت آنها هم تشکر مي‌کنم. تماشاگران پرسپولیس دیروز یار دوازدهم تیم‌شان بودند و خیلی به بازیکنان خود انرژی دادند.


* با توجه به نزدیک شدن فصل نقل و انتقالات، رفتن تو به استادیوم به معنی مذاکره جدیدی با پرسپولیس نیست؟


نه اینطور نیست. درست که فصل گذشته آقای دایی دو بار خواست که من به پرسپولیس بیایم و کمالوند نگذاشت اما برای فصل جدید هیچ صحبتی صورت نگرفته است.


* حالا اگر دایی دوباره پشنهاد بدهد، پرسپولیسی مي‌شوی؟

شک نکنید که  قبول مي‌کنم. سال گذشته هم باشگاه نگذاشت والا من به کار کردن با دایی اعتقاد زیادی دارم و مطمئن هستم امثال او و خداداد عزیزی، برگی‌زر و… هستند که مي‌توانند به من کمک کنند که به خودم برگردم. آنها مي‌فهمند چه کسی با غیرت و تعصب بازی مي‌کند و در روز بد هم کمک مي‌کنند همان بازیکن همیشگی شوم.

 

* اگر دایی از پرسپولیس برود چطور؟
بدون او اصراری برای حضورم وجود نخواهد داشت. ایشان وقتی دو بار دنبالم آمده یعنی به من باور دارد پس سعی مي‌کنم جایی بازی کنم که مربی ام به من اطمینان داشته باشد.

 

* الان بازیکن آزاد هستی؟
بله قراردادم با باشگاه گسترش فولاد و تراکتورسازی به اتمام رسیده است و هیچ مشکلی برای انتخاب تیم فصل آینده‌ام ندارم.

 

* پیشنهادی هم تاکنون دریافت کرده ای‌ا؟
آقای زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز به من لطف زیادی دارند و گفته‌اند که دوست دارند من بمانم، از سپاهان و چند تیم دیگر هم پیشنهاد دارم که همین آخر از مشهد به من زنگ زدند و گفتند خداداد عزیزی به زودی سرمربی ابومسلم مي‌شود و گفته با جایی قرارداد نبند و بیا مشهد. شنیده ام که خداداد عزیزی مي‌خواهد ابومسلم را بالا بیاورد.

 

* و در نهات چه انتخاب مي‌کنی؟
اگر علی دایی برخلاف سال گذشته مرا نخواهد آن وقت است که بقیه پیشنهادات دیگرم فکر مي‌کنم. با ایشان راحت کار مي‌کنم و طبیعی است که اولین اولویت را پرسپولیس قرار دهم.

 

* صحبت باقیمانده…
لیگ 90-89 را با تمام خاطرات خوب و بدش کنار گذاشته‌ام و اکنون به این فکر مي‌کنم که با یک انتخاب خوب بشوم همان دنی اولرومي‌ که آقای گل ایران شد و در همه ورزشگاه‌ها برایش کف مي‌زدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)