مرجع خبری پرسپولیس : عرفان اولروم مهاجم نيجريه‌اي تراكتورسازي فعلا در انتظار مشخص شدن وضعيتش است تا شايد پيراهن پرسپوليس را برتن كند. چند روزي است كه بحث معاوضه او با اشپيتيم آرفي مهاجم آلبانيايي پرسپوليس مطرح است ولي خودش تاكيد مي‌كند كه فعلا اتفاق خاصي نيفتاده است.

 

عرفان، حضورت در پرسپوليس حتمي شد؟
‌نه آقا! من اصلاً خبر ندارم.

مگر مي‌شود خبر نداشته باشي؟
‌من هم مثل شما اين موضوع را از گوشه و كنار شنيدم و مي‌دانم كه روزنامه‌ها هم مطالب زيادي در اين مورد مي‌نويسند. راستش را بخواهيد تا اين لحظه هيچ كس از باشگاه تراكتورسازي و پرسپوليس در اين زمينه با من صحبت نكرده‌اند و چيزي هم از علي دايي و فراز كمالوند نشنيده‌ام.

 

ولي كمالوند در مصاحبه‌هاي مختلف اعلام كرد كه احتمال معاوضه تو با آرفي وجود دارد.
بله، ولي همانطور كه گفتم هيچ كس با من حرف نزده. وقتي كسي با من حرف نزده، پس اين موضوع نمي‌تواند جنبه رسمي داشته باشد.

چرا اين فصل كم‌ بازي كردي؟
‌من تراكتور را دوست دارم و مي‌خواهم به تيمم كمك كنم ولي فراموش نكنيد كه امسال علي عليزاده و رسول خطيبي به تيم ما اضافه شدند. عليزاده خيلي خوب اوت مي‌اندازد و خطيبي هم مهاجم تيم ملي بوده است. خودتان مي‌دانيد كه كار كردن در اين شرايط چقدر سخت است ولي بايد بگويم كه تابع تصميم كادر فني هستم.

ولي هفته اول مقابل پرسپوليس فيكس بازي كردي.
‌بله و اتفاقا خوب هم بازي كردم.

از نيمكت‌نشيني ناراحتي؟
‌هيچ بازيكني دوست ندارد روي نيمكت بنشيند ولي اين سرمربي است كه تصميم مي‌گيرد و من حق اعتراض ندارم. خودم بايد تلاش كنم تا وضعيت را تغيير دهم.

پرسپوليس را دوست داري؟
‌هر بازيكني بگويد كه دوست ندارم در پرسپوليس و استقلال بازي كنم دروغ مي‌گويد. پرسپوليس يكي از پرطرفدارترين تيم‌هاي آسيا است و براي يك فوتباليست افتخار است كه حتي يك بار در پرسپوليس بازي كند.

پس دوست داري براي پرسپوليس بازي كني؟
‌من الان بازيكن تراكتورسازي هستم و با اين تيم قرارداد دارم. بايد ببينم باشگاه و سرمربي چه نظري دارند.

الان وضعيت خودت چطور است؟
‌خوب است ولي هنوز صد در صد آماده نيستم.

چرا؟
‌من نزديك دو هفته در ايران نبودم چون بايد براي گرفتن پاسپورت جديد به كشورم مي‌رفتم. بعد از اينكه از نيجريه برگشتم روزي دو جلسه تمرين مي‌كنم تا به آمادگي صد در صد برسم.

كار كردن با علي دايي را چطور مي‌بيني؟
‌من كه با او كار نكرده‌ام!

منظورمان اين است كه دوست داري در تيم او باشي؟
‌من عاشق دايي هستم. زماني كه او در بايرن‌مونيخ بازي مي‌كرد من بازي‌هايش را دنبال مي‌كردم و دايي تنها فوتباليست معروف ايراني در دنيا بود. او نمونه يك انسان موفق است و در دنيا فرد شناخته شده‌اي است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)