مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت:شرایط کنونی استقلال آتش زیر خاکستر است.

سید محمد کاظم اولیایی در گفت و گو با خبرنگار اوج ، درباره انتخاب رضا صالحی امیری به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: من شناختی از ایشان ندارم اما چون انتخاب آقای روحانی بوده و ما هم به رییس جمهور اعتقاد داریم، این موضوع را می پذیریم. اگر در این شرایط وزیر انتخاب می شد بهتر بود چراکه مشخص نیست با حضور سرپرست چه اتفاقاتی در آینده رخ می دهد.
وی درباره اختلاف علی فتح الله زاده و امیر قلعه نوعی عنوان کرد: من هم به قلعه نوعی ارادت دارم و هم به فتح الله زاده. سعی می کنم به عنوان برادر هردوی آنها در میانشان قرار بگیرم. در این شرایط  نباید مشکلات را افزایش داد. این حرف ها مشکلی را حل نمی کند.من حاضرم اگر مشکلی بین آنها هست را با پادرمیانی حل کنم. این مسائل منافعی برای هیچکدام ندارد.
 
اولیایی در بخش دیگری از صحبت هایش خاطرنشان کرد: به نظر من شرایط کنونی استقلال آتش زیر خاکستر است. در هر صورت استقلال ضرر می کند.هم فتح الله زاده و هم قلعه نوعی این همه تلاش کردند و زحمت کشیدند و استقلال را قهرمان لیگ برتر کردند اما حالا که شرایطی پیش رویشان است تا عنوان ارزشمند قهرمانی آسیا را کسب کنند، با مطرح کردن این بحث ها تیم را به حاشیه می برند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)