پرسپولیس نیوز : مراسم افتتاحیه آکادمی فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز با حضور معاونین باشگاه، رئیس آکادمی فوتبال، پیشکسوتان و مسوولان مجموعه ورزشی پیام ارومیه برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، اولین آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس با حضور حمید استیلی (رئیس آکادمی)، امیدعلی پورحسن (معاونت ورزشی)، ضیاء عربشاهی (پیشکسوت)، رحیم یوسفی (سرمربی نوجوانان)، رحمان رضایی (مسوول استعدادیابی)، محمد امام‌وردی (مدیر اجرایی)، کیوان جامه بزرگ (مدیر انفورماتیک)، محسن رنجکش (روابط عمومی)، مهدی حب درویش (رکورددار روپایی جهان)، یحیی بهاری (مدیر مدارس فوتبال پرسپولیس در ارومیه)، آقای اسماعیل‌زاده (مدیر مجموعه پیام ارومیه) و تنی چند از مسوولان و مدیران ورزشی ارومیه برگزار شد.

همچنین قرار بود محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به اتفاق مهدی مهدوی‌کیا و کریم باقری در این مراسم حضور یابند که مدیر عامل باشگاه و کریم باقری به دلیل حضور در جلسه کمیته فنی برای انتخاب سرمربی و مهدوی‌کیا به دلیل حضور در امارات، در این مراسم حضور نیافتند.

معاونین، مسوولان و پیشکسوتان پرسپولیس پس از ورود به ارومیه در گلزار شهدای این شهر حضور یافته و با شاخه‌های گل بر مزار شهیدان باکری‌ها، امینی و شهیدان گرانقدر این شهر به قرائت فاتحه پرداختند. پس از آن نیز از امکانات و تجهیرات مجموعه ورزشی پیام بازدید کردند و در ادامه نیز در سالن سه هزار نفری شهید آهن‌دوست حضور یافتند و در میان استقبال پرشور هواداران و دوستداران پرسپولیس طی مراسمی جالب توجه اولین آکادمی فوتبال پرسپولیس در ارومیه افتتاح شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)