مرجع خبری پرسپولیس: از ابتداي فصل گذشته اكثر منتقدان رييس كميته انضباطي نظرشان اين بود كه مجتبي شريفي بيش از اندازه نسبت به تماشاگران نرمش به خرج مي‌دهد و براي اينكه جو ورزشگاه‌ها بهتر شود بايد هواداران اين دو تيم پرطرفدار محروم شوند.
اين انتقادها تا اواخر فصل اثري نداشت تا اينكه اعضاي كميته انضباطي هم به شريفي پيشنهاد محروميت هواداران استقلال و پرسپوليس را دادند. رييس كميته انضباطي وقتي با پيشنهاد اعضاي كميته مواجه شد علي‌رغم ميل باطني‌اش تصميم گرفت كه حكم محروميت تماشاگران استقلال و پرسپوليس را براي فصل نهم صادر كند. طبق حكم كميته انضباطي دو تيم استقلال و پرسپوليس از حضور تماشاگران خود در اولين بازي خانگي محروم شدند اما اين حكم دو بند دارد كه در نهايت رييس كميته انضباطي و رييس سازمان يگ برتر در مورد بندهاي آن تصميم نهايي را مي‌گيرند.
طبق بند اول سرخابي‌ها مي‌توانند بازي خانگي خود را در تهران بدون تماشاگر برگزار كنند و طبق بند دوم بازي خانگي اين دو تيم با حضور تماشاگر در استان مجاور برگزار مي‌شود هرچند كه گفته مي‌شود باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس حق انتخاب داشته و يكي از بندها را مي‌توانند انتخاب كنند اما طبق گفته يكي از مسوولان كميته انضباطي همان‌طور كه قبلا مطرح شد همه چيز به تصميم عزيز محمدي و شريفي بستگي دارد.
رييس سازمان ليگ و رييس كميته انضباطي قرار است قبل از شروع ليگ نشستي برگزار كنند و با در نظر گرفتن تمام جوانب يكي از دو بند را انتخاب كرده و به باشگاه‌ها اعلام كنند.
حال بايد ديد كه اين دو مقام مسوول بازي خانگي بدون تماشاگر را انتخاب مي‌كنند يا پرسپوليس و استقلال را به استان مجاور مي‌فرستند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)