هشت بازیکن پرسپولیس، در حالی به میدان رفتند که برای اولین بار بازی با پیراهن پرسپولیس را در حضور هواداران پرسپولیس تجربه می‌کردند.

قهرمان پنج دوره گذشته رقابت‌های لیگ برتر و پرافتخارترین تیم ایران، سوم آذر در شرایطی در ورزشگاه آزادی به میدان رفت که هشت تن از بازیکنان حاضر در زمین برای اولین بار به عنوان بازیکن پرسپولیس، در حضور هواداران به میدان می‌رفتند و این در نوع خود بی‌سابقه بود.

این مساله به طور قطع برای بازیکنانی که در پایان فصل نوزدهم لیگ برتر و اواخر تابستان سال ۱۳۹۹ به پرسپولیس ملحق شدند، خاص‌تر بود. بازی با تشویق‌های هواداران پرسپولیس جذابیتی است که بسیاری در جستجوی آن هستند و باید بسیار سخت و حسرت برانگیز باشد که یک سال و اندی در پرهوادارترین تیم فوتبال قاره بازی کنی و از چنین موهبتی بی‌بهره باشی.

این رویداد البته بیش از همه این نفرات باید برای میلاد سرلک با جذابیت همراه شده باشد که شادی گل سه امتیازی خود را با هواداران تقسیم کرد.

حامد لک، میلاد سرلک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعید آقایی، احسان پهلوان که متاسفانه مصدوم شد، عیسی آل‌کثیر و علیرضا ابراهیمی نفراتی هستند که هر چند طی سال‌ها، بازی برابر تماشاگران انبوه پرسپولیس را از سر گذرانده بودند ولی بازی برای آن‌ها و در حضورشان را بالاخره امشب تجربه کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)