دود کردن اسپند و لقب های جالب تماشاگران برای بازیکنان

مرجع خبری پرسپولیس : بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس تهران پس از  صعود به فینال و بازگشت به تهران، اولين تمرين خود را امروز (شنبه) در ورزشگاه درفشي‌فر آغاز كردند.

 

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در حالي در ساعت 18 و 30 دقيقه آغاز شد كه از حدود نيم ساعت پيش از شروع آن بازيكنان ذخيره پرسپوليس در زمين حاضر بودند و جداگانه تمرين مي‌كردند.

 

در حالي كه نيمي از بازيكنان پرسپوليس در گوشه‌اي از زمين در حال تمرين‌هاي كششي بودند، اشپيتيم آرفي، مجتبي زارعي، اميرحسين فشنگچي، مهدي شيري، رحمان احمدي و سعيد حلافي زير نظر حسين عبدي سانتر از جناحين و ضربه سر را تمرين مي‌كردند. در اين تمرين كه بنيامين محمودي درون دروازه قرار داشت، عبدي و فشنگچي توپ‌ها را روي دروازه ارسال مي‌كردند و سايرين ضربه سر مي‌زدند.

 

وحيد هاشميان نيز در گوشه‌اي از زمين به تنهايي زير نظر مولايي در حال تمرين است.

در سمت ديگر، مسئولان تداركات تيم فوتبال پرسپوليس بخشي از زمين را براي انجام بازي سپك‌تاكرا آماده مي‌كردند. آن‌ها اين كار را با نصب تور و خطوط راهنماي زمين بازي سپك‌تاكرا انجام دادند.

 

ساعت 18 و 30 دقيقه علي دايي با حضور در زمين، بازيكنان را به دور خود جمع كرد و دقايقي برايشان صحبت كرد. به اين ترتيب اولين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پس از بازگشت از اهواز با دويدن آهسته بازيكنان به دور زمين و تمرين‌هاي كششي آغاز شد.

پرسپوليسي‌ها پس از گرم كردن، به همراه علي دايي و حسين عبدي، به سپك‌تاكرا مشغول شدند و ساير بازيكنان زير نظر مياچ به تمرين‌هاي روزانه خود مشغول شدند.

در تمرين عصر امروز كه همه بازيكنان پرسپوليس در آن حاضر هستند، حضور بيش از 100 هوادار در ورزشگاه درفشي‌فر جلب توجه مي‌كند. تماشاگران از لحظه شروع تمرين تا لحظه ارسال اين خبر به طور مداوم بازيكنان پرسپوليس و علي دايي را با القاب جالبي نظير “حقيقي كاسياس”، “هادي مايكل اون”، “رحمان دست طلايي” و… تشويق مي‌كردند.

 

* تا پایان تمرین حضور حدود 200 هوادار به چشم آمد.

* اين هواداران با دود كردن اسپند در مقابل ورزشگاه درفشي‌فر به خاطر پيروزي مقابل فولاد خوزستان از علي دايي تقدير و تشكر كردند. دايي نيز دقايقي با آنها به گفت و گو پرداخت، سپس هواداران روي سكو مستقر شدند و به شدت بازيكنان را تشويق كردند.

 

* تماشاگران در تشويق‌هاي خود از پرسپوليسي‌ها خواستند تا به هر طريقي كه شده ملوان را شكست دهند.

* علي دايي در تمرين امروز بسيار شاداب و سر حال بود طوري كه او خودش هم دقايقي در كنار ساير بازيكنان پا به توپ شد. خنده و شوخي دايي در تمرين امروز با بازيكنان در نوع خود بسيار جالب بود.

* در تمرين امروز محمد پروين،‌ غلامرضا رضايي، جلال اكبري و محمد علي يحيوي غايب بودند.

* وحيد هاشميان پس از دقايقي گفت و گو با دايي به تمرينات اختصاصي زير نظر مولايي پرداخت.

* مياچ در ابتداي تمرين با دايي گفت و گو كرد و سپس با در دست داشتن يك دفترچه، تمرينات ذخيره‌ها را زير نظر گرفت.

* دايي در ابتداي تمرين با بازيكنان صحبت كرد. وي از بازيكنان خواست تا بازي مقابل فولاد را فراموش كرده و فقط به فكر بازي با ملوان باشند.

* در تمرين امروز مازيار زارع بيشتر از ساير بازيكنان تشويق شد و محمود خوردبين نيز در حين تمرين با مصدوميتي جزئي روبرو شد.

* تعدادي از ليدرها هم در تمرين امروز حضور پيدا كردند و برخورد گرمي با دايي داشتند.

* در پايان تمرين سپك تاكرا، تيم دايي موفق شد تيم عبدي را شكست دهد.

* محمد منصوري و حقيقي زودتر از ساير بازيكنان تمرين را ترك كردند.

* بازيكنان ذخيره در پايان تمرين با دستور مياچ به شوتزني پرداختند.

 

تيم فوتبال پرسپوليس تهران خود را براي ديدار رفت فينال جام حذفي در روز سه‌شنبه برابر ملوان انزلي كه در تهران برگزار مي‌شود، آماده مي‌كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)