پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ۱۰ روزه ترکیه کلوریا بوزایو را شکست داد.

تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه اردوی خود در شهر استانبول امروز از ساعت 18:30 در دیداری دوستانه به مصاف تیم گوریای رومانی رفت و این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

قرمزپوشان ابتدا با دو گل رضا نوروزی از حریف خود پیش افتادند و سپس این عباس‌زاده بود که برای سومین‌بار دروازه حریف رومانیایی خود را باز کرد.

در این دیدار بازیکن برزیلی پرسپولیس نیز مورد ارزیابی دایی قرار گرفت.

در بازی امروز مکانی در نیمه اول و نیلسون در نیمه دوم به میدان رفتند.
 

ها برای انجام بازی تک‌ضرب و تاکتیکی باعث شده بود تماشاگرانی که این بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند بارها به تحسین پرسپولیس بپردازند.

* لئوناردو هافبک دفاعی برزیلی که یکی‌، دو روزی است در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرده در این دیدار به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی داشت.

* در نیمه اول سوشا مکانی و در نیمه دوم نیلسون مسئول حفاظت از دروازه پرسپولیس بودند.

* پرسپولیس با لباس قرمز و نماینده رومانی با لباس آبی در این دیدار به میدان رفتند.

* شاگردان دایی در ادامه دیدارهای دوستانه خود چهارشنبه و جمعه 2 مسابقه تدارکاتی برگزار خواهند کرد.

 

سرخپوشان در این دیدار با ترکیب؛ مکانی، نورمحمدی، لئوناردو، علی عسگری، صادقیان، ماهینی، هادی و رضا نوروزی، نوری، کفشگری و حقیقی به میدان رفتند.

 

در دقیقه 19 رضا نوروزی روی پاس حسین ماهینی اولین گل پرسپولیس را به ثمر رساند. در دقیقه 31 بار دیگر دروازه حریف باز شد که داور گل سالم پرسپولیس را آفساید اعلام کرد.

پرسپولیس در دقیقه 40 به گل دوم رسید. پیام صادقیان روی حرکتی که توسط نوری آغاز شد پاسی را برای رضا نوروزی فرستاد که ضربه وی گوشه دروازه حریف نشست.

ترکیب نیمه دوم سرخپوشان: نیلسون، بنگر، لئوناردو، میثم حسینی، محمد خانزاده، طارمی، عباس‌زاده، نورالهی، صادقیان، کفشگری و رضا حقیقی.

در جریان نیمه دوم بازی، علی دایی سه تعویض متوالی را در نظر گرفت. کمندانی، قاسمی و اسماعیل‌زاده را به ترتیب به جای صادقیان، حقیقی و لئوناردو وارد زمین کرد.

پرسپولیس در دقیقه 88 گل سوم را به ثمر رساند. مهدی طارمی در یک فرار از میان مدافعان حریف، در موقعیت گلزنی قرار گرفت و وقتی عباس‌زاده را در موقعیت بهتری دید، توپ را به او سپرد و عباس‌زاده نیز سومین گل پرسپولیس را وارد دروازه تیم حریف کرد.

بازیکنان بعد از بازی دور زمین دویدند و ریکاوری کردند و سپس راهی هتل شدند تا برای استخر و سونا و رفع خستگی آماده شوند.

شبکه ترکیه‌ای، این بازی را ضبط می‌کرد تا فردا آن را پخش کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)