مخصوص مشترکین همراه اول ، ایرانسلی ها فعلا پیامک ندهند!

خبرگزاری پرسپولیس : در آستانه هفتاد و ششمین دربی پایتخت خبرگزاری پرسپولیس اولین سامانه پیامکی هواداری بدون حق عضویت کشور را معرفی می کند.

هواداران پرسپولیس با عضویت در این سامانه می توانند بدون پرداخت هیچ حق عضویتی روزانه اخبار و حواشی مربوط به تیم محبوب خود را از طریق پیام کوتاه دریافت کنند.

 

ارسال اخبار ، دعوت به مراسم های سایت ، ارسال رایگان تیتر روزنامه های ورزشی ، ارسال ترکیب تیم و نتیجه هر مسابقه و… از دیگر مزایای این سرویس برای هواداران است.

 

بدون پرداخت هیچ گونه حق عضویتی به جمع اعضای کلوپ خبرگزاری پرسپولیس می پیوندید و به ازای دریافت هر پیامک تنها هزینه ارسال آن را به مخابرات پرداخت می کنید به این ترتیب در صورتی که پیامی برای شما ارسال نشود هیچ هزینه ای از حساب شما کسر نشده، آهنگ پیشواز اجباری برای شما انتخاب نمی شود، محدودیتی در استفاده از پیامک ها و… وجود ندارد در حالی که به محض عضویت در سیتم های پیامک هواداری مشابه مبلغی بین 3 تا 5 هزار تومان از حساب شما کسر می شود.

 

شما تنها هزینه های پیامک دریافتی خود را به مخابرات پرداخت می کنید به این صورت که به ازای هر پیامک 1 تا 4 صفحه ای 50 تومن از حساب شما کسر می شود و در صورت ارسال یک پیامک در روز تنها با مبلغ 1500 تومان در ماه می توانید مدت ها بدون دسترسی به هیچ رسانه ای در جریان اخبار مهم تیم محبوب خود قرار بگیرید.

 

این امکان در حال حاضر با همکاری "نوین همراه" با ما مختص مشترکین همراه اول فراهم شده است و به زودی در آینده نزدیک با امضای قراردادهای لازم مشترکین ایرانسل نیز امکان عضویت در آن را خواهند داشت.

 

جهت عضویت در کلوپ هواداران پرسپولیس در خبرگزاری پرسپولیس کافی است کد 2005977 را به شماره 1000201414 ارسال نمایید.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)