مرجع خبری پرسپولیس : تيم ملي فوتبال ايران شامگاه جمعه در يك بازي دوستانه و تداركاتي با نتيجه 2 بر صفر در مقابل تيم دی استرادا از اسلواكي به پيروزي دست يافت.

 

تیم ملي فوتبال ايران عصر امروز (جمعه) ساعت 6 بعدازظهر به وقت محلي (20:30 به وقت تهران) با تيم ‘دوناژكا استرادا’ اسلواكي در محل تمرينات تيم ملي مسابقه داد و با دو گل پیروز شد. گلهاي تيم ايران در دقيقه 8 توسط هادي نوروزي و در دقيقه 88 توسط سعيد دقيقي وارد دروازه تيم مقابل شد.

 

ايران در هر نيمه با 2 تركيب متفاوت وارد زمين شد. سعيد دقيقي از دقيقه 70 بازي به جاي آرش افشين كه به علت كشيدگي عضله تعويض شده بود وارد زمين شد.

گفتني است؛ داوران اين بازي از كشور اتريش بودند. اين دومين بازي دوستانه شاگردان كارلوس كي‌روش در اردوي اتريش بود. تيم ملي در بازي اول خود به تساوي رسيده بود و پيروزي امشب اولين برد تيم ملي با مربيگري كي‌روش در يك ديدار رسمي بود.

دي‌استرادا همان تيمي است كه ناصر حجازي مدتي به عنوان مدير فني در آن فعاليت داشت و به همين دليل قبل از آغاز بازي امشب يك دقيقه سكوت انجام شد.

 

تيم ملي ايران فردا (شنبه ) با تيم ‘بانيك استراوا’ از جمهوري چك نيز مسابقه خواهد داد. بازيكنان تيم ملي فوتبال ايران از چهارشنبه هفته گذشته براي برگزاري يك اردوي 12 روزه در شهر لايپرزدورف واقع در 170 كيلومتري شهر وين به سر مي برند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)