رضایی : پرسپولیس اولین پیشنهادم بود و به آن پاسخ مثبت دادم / آرفی دوم نخواهم شد

نوری : افتخار می کنم به بزرگترین تیم ایران و آسیا آمدم

 

مرجع خبری پرسپولیس : روز گذشته در اولین جلسه تمرین سرخپوشان برای لیگ دهم به سراغ بازیکنان تازه وارد پرسپولیس رفتیم تا ضمن خوشامدگویی انگیزه آنان را برای پیوستن به پرسپولیس جویا شویم.

 

کلاه کج ، نوری ، رضایی و فشنگچی همگی از صبایی های سابق هستند و در جمع پرسپولیسی برای خود برو بیایی به راه انداخته اند ! غلامرضا رضایی و محمد نوری بازیکنانی بودند که در گفتگوی اختصاصی با مرجع خبری به سوالات مشترک خبرنگار ما پاسخ دادند:

 

* پس از یک هفته بی خبری در فصل نقل انتقالات انتشار همزمان خبر امضای قرارداد سه بازیکن با پرسپولیس باعث خوشحالی هواداران شد ، چه صحبتی با آنان دارید؟

 

 

رضایی: خود من هم خیلی دوست داشتم برای بازی به پرسپولیس بیایم خداروشکر میکنم که بعد از چند سال شرایط فراهم شد و توانستم با پرسپولیس قرارداد امضا کنم . امسال همه تلاشمان را خواهیم کرد تا تیم خوبی داشته باشیم.

 

نوری: خوب من هم خیلی خوشحالم که به بزرگترین تیم ایران و آسیا آمدم و بازی کردن در این تیم برای من افتخار است. امیدوارم بتوانم جواب محبت هواداران را بدهم .

 

 

* بسیاری از بازیکنان خوب تیم های دیگر که به پرسپولیس آمدند نتوانستند در این تیم بزرگ موفق باشند ، بازیکنانی مثل اشپیتم آرفی که آقای گل خارجی ها بود و یا میثم بائو که ستاره ابومسلم بود ، فکر می کنید شما هم به این سرنوشت دچار خواهید شد یا خیر؟

 

رضایی: علمکرد هر بازیکنی بستگی به تلاش خودش دارد ، مطمئناً تمام تلاشم را خواهم کرد تا روند رو به رشد چند سال اخیرم را ادامه دهم.

نوری: من هم تمام تلاش خودم را انجام خواهم داد و امیدوارم خدا هم کمکم کند تا بتوانم در این تیم موفق باشم .

 

* شما خودتان بارها جلوی پرسپولیس و استقلال بازی کردید و می دانید شرایط خاص این مسابقه در پخش مستقیم بازی و… روی انگیزه بازیکنان حریف تاثیر زیادی دارد . امسال چگونه می خواهید با این شرایط کنار بیایید؟

 

رضایی : ما با این مسائل مشکلی نداریم و تنها هدفمان این است که تیم را به موفقیت برسانیم و در سه جام پیش رو مقام مناسبی کسب کنیم و ممطئن باشید این مشکلات سد راه ما نخواهد شد.

نوری : مطمئن باشید پرسپولیسی ها هم تلاش مضاعفی خواهند داشت و اگر این ها یک بازی انگیزه دارند پرسپولیسی ها هر 36 مسابقه را با انگیزه مضاعف وارد میدان خواهند شد . (البته مسابقات لیگ 34 تاست!)

 

* فکر میکنید پرسپولیس سال گذشته چه کمبودی داشت که در جایگاه شایسته خود در جدول رده بندی لیگ برتر قرار نگرفت؟

نوری: من اطلاعی ندارم و اجازه بدید به این سوال جواب ندهم و بهتره پاسخگوی این سوال مسئولین گذشته باشگاه باشند اما امیدوارم امسال بتوانیم در رده اول قرار بگیریم .

 

* پرسپولیس اولین تیمی بود که با شما وارد مذاکره شد ؟

رضایی: بله پرسپولیس اولین پیشنهادم بود و بلافاصله به آن پاسخ مثبت دادم.

 

* نظرتان راجع به بازیکنانی که تا کنون با پرسپولیس مذاکره کرده و با بالا رفتن مبلغ قراردادشان سر از تیم های دیگر در می آورند چیست؟

رضایی : این بازیکنان هم خودشان بهتر می دانند که چکار می کنند و من درباره آنها نظری ندارم .

 

* با تشکر از اینکه وقتتان را در اختیار ما قرار دادید.

 

| صدای گفتگو | برای دریافت فایل صوتی مصاحبه کلیک کنید


انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)