پرسپولیس نیوز : مدافع کاستاریکایی پرسپولیس معتقد است این تیم با پتانسیلی که دارد می تواند یکی از قدرت های بزرگ در ادامه بازی های لیگ باشد.

مایکل اومانا که حالا به همراه سرخپوشان به کشور امارات سفر کرده تا در اردوی این تیم حاضر باشد، در گفت و گویی کوتاه اظهار داشت: «تصور می کنم هر باشگاهی نیاز به تغییر محیط تمرین خود دارد تا بازیکنان با تمرکز بیشتری به تمرین بپردازند. این جابجایی ها در نهایت به سود پرسپولیس خواهد بود.»

این بازیکن کاستاریکایی اضافه کرد: «ما در 17 بازی ابتدای فصل نتوانستیم شرایط ایده آلی داشته باشیم. اتفاقات زیادی برای تیم مان رخ داد و همین مسائل، پرسپولیس را از رده های بالایی جدول رده بندی دور کرد. ما نیاز به آرامش داریم و با بدنسازی بهتر و تمرینات بیشتر می توانیم به آینده امیدوار باشیم.»

اومانا  در نهایت گفت: «در حقیقت ما به امارات سفر کرده ایم تا خود را برای انجام بازی های سخت تر و میدان های بزرگ تر آماده کنیم. اینجا چنین امکانی وجود دارد که توانایی های مان را افزایش دهیم و با تمرکز بیشتری کارمان را دنبال کنیم. من فکر می کنم با تیم جوان و بازیکنان باتجربه ای که داریم، انرژی پتانسیل پرسپولیس آزاد شده و در ادامه بازی ها بهتر عمل کنیم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)