پرسپولیس نیوز : مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای زدن گل عجله می‌کنیم و این مسئله باعث می‌شود ضریب اشتباهات‌مان بالا برود.

مایکل اومانیا با وجود اینکه مدت زیادی است مطالبات خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده و از شرایط خود ناراضی است اما حاضر نیست در رسانه‌ها درباره این قضیه صحبت کند و تاکید دارد که این موضوع فقط به خودش و باشگاه  مربوط است.

مدافع کاستاریکایی پرسپولیس درباره مسائل مختلف پاسخگوی سوالات مطرح شده، بود و جالب اینکه اصلا اشاره‌ای به مشکلاتش نکرد.

 

پرسپولیس نمایش ضعیفی مقابل راه‌آهن داشت، دلیل آن چه بود؟

ما در حالی که بر بازی تسلط داشتیم گل بدی خوردیم و خیلی تلاش کردیم که با جبران این گل به بازی برگردیم. وقتی گل تساوی را به ثمر رساندیم فقط به این فکر می‌کردیم که گل دوم را خیلی سریع به ثمر برسانیم که متاسفانه به خاطر یک اشتباه گل دوم هم دریافت کردیم.

خیلی مهم بود که بعد از دریافت گل دوم دوباره به بازی برگردیم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. شاید اگر برای زدن گل عجله زیادی نمی‌کردیم اشتباهات‌مان در بازی کمتر می‌شد و حداقل یکی از گل‌ها را دریافت نمی‌کردیم. چند شانس خوب گلزنی هم داشتیم که از آنها استفاده درستی نکردیم.

 چرا درصد اشتباهات‌ بازیکنان پرسپولیس بیش از حد بالاست؟

ما در بازی با راه‌آهن اصلا دوست نداشتیم بازنده میدان باشیم و وقتی گل اول را روی غافلگیری خوردیم برای زدن گل تساوی خیلی عجله داشتیم و این موضوع باعث شد درصد اشتباهات‌مان بالا برود. بعد از دریافت گل دوم هم این شرایط وجود داشت. در فوتبال وقتی شتاب‌زده عمل کنی نا‌خواسته دچار اشتباه می‌شوی و این مشکلی است که در تیم ما دیده می‌شود.

 در صحنه گل دوم راه‌آهن چقدر خودت را مقصر می‌دانی‌؟

وقتی تیم گل می‌خورد یا گل می‌زند همه در آن نقش دارند. هیچ موقع نباید دنبال مقصر بود تا همه چیز را روی او خراب کرد. هیچ بازیکنی دوست ندارد اشتباه کند و عمدی در این کار وجود ندارد. فوتبال ورزشی جذاب و پر از اتفاق است و تا زمانی که اشتباه نباشد گلی به ثمر نمی‌رسد. همه ما انسان هستیم و این حق را داریم که اشتباه کنیم. همیشه بازیکنی که کمتر اشتباه داشته باشد و با تمرکز بیشتری عمل کند موفق‌تر است.

 باز هم درخشان از تو در پست هافبک دفاعی استفاده کرد، در این پست راحت هستی؟

تشخیص سرمربی بود که در این پست به میدان بروم و مشکلی با این قضیه ندارم. بازی در خط هافبک را دوست دارم و در فوتبال ایران تجربه بازی در این پست را بدست آوردم.

 یعنی پیش از اینکه به ایران بیایی در خط هافبک بازی نکرده بودی؟

نه. فقط یک مرتبه برای تیم گالکسی در خط هافبک بازی کردم. پست تخصص من دفاع وسط است و تفاوت زیادی با هافبک دفاعی دارد. تغییر پست برای من تجربه خوبی بود و راحت با آن کنار می‌آیم.

 تو در خط هافبک توانایی دادن پاس در عمق را داری در حالی‌ که بعضی از همبازیانت با وجود بازی در این پست خیلی کم پاس رو به جلو می‌دهند.

وقتی جلو بازی می‌کنم زمان بیشتری برای حفظ توپ و تصمیم گرفتن دارم و به این خاطر با دید باز پاس می‌دهم و بهتر دیده می‌شوی. در خط دفاع وقتی صاحب توپ هستی باید در کمترین زمان ممکن بهترین تصمیم را بگیری و این مسئله کار را سخت می‌کند و باعث می‌شود کمتر در بازی دیده شوی.

 

 برای بازی با النصر نوری و بنگر را در اختیار ندارید، این موضوع کارتان را سخت‌ نمی‌کند؟

باید بپذیریم که غیبت نوری و بنگر کار ما را بسیار مشکل می‌کند. کارت زرد و قرمز محرومیت برای بازیکن به همراه دارد و باید با این مسئله کنار آمد. وظایف بازیکنان جانشین در این بازی بسیار سخت است اما من به توانایی‌های همبازیانم ایمان دارم و مطمئن هستم که همه وظایف خود را خیلی خوب انجام خواهند داد.

 در دوران فوتبالت دیده بودی که یک هر چند وقت یکبار یک بازیکن از تیم قهر کند و برای تیم مشکل بوجود بیاورد؟

سعی می‌کنم به این مسائل توجه نکنم و کار خود را انجام دهم. البته در تیم‌هایی که در آن عضویت داشتم هرگز چنین مسائلی دیده نمی‌شد.

 النصر در بازی آخر خود موفق شد با نتیجه 3 بر یک الاتحاد را شکست دهد اما پرسپولیس مقابل تیم ته جدولی به سختی یک امتیاز گرفت، شرایط دو تیم را برابر ارزیابی می‌کنی؟

ازی با النصر برای ما بسیار حیاتی است و اصلا به این کار نداریم که آنها چه شرایطی دارند. اگر تمرکزمان را روی بازی خودمان قرار داده و عملکرد وافعی خودمان را ارائه دهیم شکست دادن النصر غیر ممکن نیست. شاید شرایط آنها در لیگ عربستان قابل مقایسه با شرایط داخلی ما نباشد اما در حال حاضر ما صدرنشین گروه هستیم و در این بازی از حمایت هواداران خود برخوردار خواهیم بود.

 به نظرت هواداران پرسپولیس روز چهارشنبه ورزشگاه آزادی را پر خواهند کرد؟

نمی‌دانم این اتفاق رخ خواهد داد یا نه اما از هواداران درخواست می‌کنم که در این بازی تیم را مورد حمایت خود قرار دارند. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به حمایت هواداران خود نیاز داریم . برای همه ما حضور هواداران در ورزشگاه خیلی مهم است و از استقبال آنها انرژی زیادی می‌گیریم.

 از قرار معلوم عدم پرداخت مطالبات تو از سوی باشگاه مشکلات زیادی را برایت بوجود آورده است؟

نمی‌گویم همه چیز خوب است، مشکلات زیادی وجود دارد که به من و باشگاه مربوط می‌شود. هرگز این مسائل را رسانه‌ای نخواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)