پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئول تغییرات در پرسپولیس تک تک ما بازیکنان هستیم و باید در نیم‌فصل دوم لیگ برتر عملکرد متفاوت‌تری نسبت به نیم‌فصل اول داشته باشیم.

مایکل اومانیا در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.
 

50 روز لیگ برتر ایران تعطیل بود، آیا پرسپولیس و اومانیا از این فرصت به خوبی استفاده کردند؟

هم من و هم سایر بازیکنان پرسپولیس برای شروع دوباره مسابقات لیگ برتر آماده هستیم. در این 50 روز تعطیلات هم مطابق برنامه‌هایی که کادر فنی برای ما در نظر گرفته بود تمرین کردیم و الآن هم آماده شروع مسابقات هستیم.

 این تعطیلات 50 روزه به ضرر تیمی مثل پرسپولیس بود یا به نفع آن؟

من احساس می‌کنم این تعطیلات به نفع ما بود، چرا که توانستیم تمرینات خوبی در این مدت انجام دهیم و آماده شروع مسابقات شویم همچنین در این تمرینات شناخت بهتری نسبت به همدیگر پیدا کردیم و این کنار هم بودن باعث می‌شود تا شرایط پرسپولیس نسبت به نیم‌فصل اول بهتر شود.

چقدر به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر امید داری؟

بدون شک با توجه به عملکردی که پرسپولیس در نیم‌فصل اول داشت من فکر می‌کنم این تیم نیاز به تغییراتی دارد تا بتواند در کورس قهرمانی قرار بگیرد و ما بازیکنان باید نشان دهیم که تغییراتی داشتیم و قطعاً در نیم‌فصل دوم متفاوت‌تر از نیم‌فصل اول در زمین ظاهر خواهیم شد و برای این تغییرات همه ما بازیکنان مسئول هستیم.

 پرسپولیس در نیم‌فصل دو بازیکن جدید به تیمش اضافه کرد. گابریل و تادو خریدهای جدید پرسپولیس بودند. از این دو بازیکن چقدر شناخت داری؟

با توجه به مدت کوتاهی که این دو بازیکن به ما اضافه شدند من فکر می‌کنم بازیکنان خوبی هستند و می‌توانند به پرسپولیس در ادامه مسابقات کمک کنند. اینها بازیکنان بین‌المللی هستند و به نظرم باهوش فوتبال بازی می‌کنند و من معتقدم می توانند در نتیجه‌گیری و تغییرات امتیازی در تیم تأثیرگذار باشند.

 این دو بازیکن از آمریکای جنوبی یعنی همان قاره‌ای که تو از آنجا به فوتبال ایران آمدی.تا چه حد از این دو بازیکن شناخت داری؟

من هیچ شناخت فوتبالی‌ از این دو نفر ندارم البته درست است که هر سه نفر ما از یک قاره هستیم اما بین برزیل و کاستاریکا فاصله زیادی است و برای همین من این دو بازیکن را نمی‌شناسم اما در تمرینات می‌بینم بازیکنان خوبی هستند و خوب تمرین می‌کنند و به نظرم این توانایی را دارند تا به تیم پرسپولیس در ادامه مسابقاتش کمک کنند.

 با توجه به اینکه در نیم‌فصل دوم تیم‌ها نسبت به یکدیگر شناخت بهتری پیدا کرده‌اند، کار پرسپولیس را چقدر سخت می‌بینی؟

قطعاً همینطور است، چون همیشه در فوتبال بازی‌های در نیم‌فصل دوم سخت‌تر می‌شود اما ما باید تلاش کنیم تا نتایج خوبی برای پرسپولیس رقم بزنیم و اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید راه سختی را برویم هرچند که برای رسیدن به هدف که همان قهرمانی است نباید نا امید شد.

 از پرسپولیس فاصله بگیریم بازی‌های تیم ملی ایران را در جام ملت‌های 2015 آسیا دیدی؟

متأسفانه به دلیل تمریناتی که داشتم نتوانستم چهار بازی ایران را ببینم و فقط بازی ایران مقابل امارات را تماشا کردم.

عملکرد تیم ملی ایران را در این بازی چگونه دیدی؟

در مسابقه ایران و امارات هر دو تیم کیفیت بالای فوتبال را از خودشان نشان دادند و به نظر من تیم ایران شانس صعود به فینال را داشت اما متاسفانه ایران به عراق باخت و حذف شد.

 غیر از تیم ملی ایران بازی کدام تیم‌ها را در این مسابقات تماشا کردی؟

من بازی‌های تیم ملی کره جنوبی را دیدم چون با تیم ملی کاستاریکا مقابل این تیم بازی کردم و می‌خواستم عملکرد کره‌ای‌ها را در این رقابت‌ها تماشا کنم و به نظرم این تیم بازی‌های خوبی از خودش انجام داد و به فینال هم رسید. البته بازی‌های استرالیا را هم تماشا کردم چون تجربه بازی مقابل این تیم را هم داشتم و عملکرد این تیم را هم زیر نظر گرفتم تا ببینم نسبت به گذشته چقدر استرالیا تغییر کرده است و دوست داشتم بازی این دو تیم را تماشا کنم تا ببینم عملکردشان در آسیا چطور است.

 به عنوان سؤال پایانی فکر می‌کنی استرالیا قهرمان جام ملت‌های آسیا می‌شود یا کره جنوبی؟

به نظر من فینال جام ملت‌های آسیا خیلی فشرده خواهد بود چون هر دو تیم از تیم‌های خوب و قدرتمندی هستند و من نمی‌توانم نتیجه بازی فینال را پیش‌بینی کنم و باید ببینیم در روز فینال کدام تیم عملکرد بهتری خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)