پرسپولیس نیوز :  مدافع کاستاریکایی تیم پرسپولیس گفت: الهلال در تهران خیلی ما را تحت فشار گذاشت اما خیلی مهم بود که گل نخوریم و بازی را ببریم.

مایکل اومانیا  در مورد برتری پرسپولیس در بازی رفت مقابل الهلال عربستان عنوان کرد: بازی سخت و سنگینی بود و حریف خیلی قوی به نظر می‌رسید. سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و هر چه در توان داشتیم به نمایش گذاشتیم.

وی ادامه داد: بازی‌های پرفشاری که در این چند هفته انجام داده بودیم باعث شد مقابل الهلال خیلی تحت فشار قرار بگیریم اما خوشحالم از اینکه برنده از میدان بیرون آمدیم و گلی هم دریافت نکردیم. مهم این بود که گل نخوردیم

مدافع کاستاریکایی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دلیل تعویضش به خاطر مصدمیت بود یا خستگی، تاکید کرد: متاسفانه در جریان بازی مصدوم شدم و خیلی درد داشتم. دردم هنوز برطرف نشده و باید حتماً فیزیوتراپی کنم.

اومانیا در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند در بازی برگشت تیمش مقابل الهلال به میدان برود یا نه، گفت: دردم هنوز برطرف نشده و در تمرین عصر امروز (چهارشنبه) حتماً به پزشک تیم مراجعه خواهم کرد. فکر کنم بعد از چند جلسه فیزیوتراپی مشکلم برطرف خواهد شد و بتوانم در عربستان بازی کنم. تلاش می‌کنم به بازی برگشت برسم.

وی در در واکنش به این سوال که پرسپولیس در بازی برگشت توان شکست دادن الهلال را دارد یا نه، خاطرنشان کرد: کارمان در عربستان خیلی سخت است چرا که آنها تیم قدرتمندی هستند و در تهران ما را تحت فشار قرار دادند. شرایط بدنی ما به خاطر فاصله بین دو بازی بهتر خواهد بود. هدف ما این است که به مراحل بالاتر برویم و همه تلاش خود را می‌کنیم که این اتفاق رخ دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)