پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مرخصی هم که بودم تمریناتم را انجام می‌دادم و از نظر بدنی آماده هستم.

مایکل اومانیا در خصوص شرایط بدنی‌اش پس از سفر به کاستاریکا و بازگشت به تهران گفت: مدتی که در مرخصی بودم هم به صورت انفرادی تمرین می‌کردم و شرایط خوب بدنی دارم و آماده هستم تا در تمرینات پرقدرت کار کنم تا در نیم‌فصل دوم شرایط خوبی همراه با پرسپولیس در لیگ برتر و آسیا داشته باشم.

وی ادامه داد: در نیم‌فصل اول موقعیت‌های خوبی از دست دادیم و می‌توانستیم بالاتر از اینکه در جدول هستیم باشیم اما شرایط به گونه‌ای است که در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. هنوز هم شانس بالا رفتن در جدول را داریم و به نظرم پرسپولیس هنوز هم شانس قهرمانی را داراست.

اومانیا درباره وضعیت مالی‌اش با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از نظر مالی صحبتی ندارم و دوست ندارم در این باره حرف بزنم اما مهم این است که از نظر بدنی شرایط خوبی داشته باشم و باید بگویم که درباره مسائل مالی اطلاعی هم ندارم.

این بازیکن کاستاریکایی درباره حضور ژوزه‌تادوی برزیلی و اینکه آیا از او شناختی دارد یا نه تصریح کرد: هیچ شناختی از تادو ندارم اما به هر حال با حضور او در تمرین و گذشت زمان با هم آشنا خواهیم شد.

وی در پایان گفت: کار سختی در لیگ برتر و لیگ آسیا داریم و می‌دانم که لیگ قهرمانان آسیا برای تیم‌های آسیایی چقدر بااهمیت است و همه تیم‌ها با قدرت زیادی در این بازی‌ها حاضر می‌شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)