پرسپولیس نیوز : مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسی نمی‌تواند بگوید که پرسپولیس شانس قهرمانی در لیگ برتر را ندارد.

مایکل اومانیا درباره باخت پرسپولیس به ذوب‌آهن و حذف این تیم از جام حذفی صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:
 

از بازی با ذوب‌آهن صحبت کن، دیداری که پایانی تلخ برای پرسپولیس داشت.

واقعا بازی سخت و سنگینی را انجام دادیم که البته سرنوشت تلخی هم برای ما داشت. در این بازی واقعا فرصت‌های طلایی از دست دادیم که باید این بازی را می‌بردیم اما اشتباهات فردی باعث شد تا این فرصت‌ها را از دست بدهیم و در نهایت بازنده این بازی باشیم.

 اشتباهات فردی باعث از دست دادن فرصت آسیایی شدن بود.

بله همینطور است و باید اعتراف تلخی کنم چرا که هم فینالیست شدن و هم جام را از دست دادیم. نکته مهم بازی دیروز این بود که می‌‌توانستیم برنده شویم و راهی فینال جام حذفی شویم و با قهرمانی در این بازی‌ها دوباره سهمیه آسیایی را به دست آوریم اما با باخت در بازی دیروز هم جام از ما گرفته شد و هم سهمیه آسیایی.

 در این مسابقه کارت قرمز گرفتی. در این باره چه صحبتی داری آیا واقعا مستحق گرفتن کارت قرمز بودی؟

اتفاقی که برایم افتاد خیلی سنگین و ناراحت‌کننده بود چون در حساس‌ترین دقایق اخراج شدم اما من نمی‌توانم درباره داوری اظهار‌نظر اصولی داشته باشم اما خودم حس می‌کنم کارت قرمزی که به من داده شد سختگیرانه بود. نمی‌توانم بگویم که توپ به دست من خورد یا دست من به توپ اما آن چیزی که محرز بود این بود که در این صحنه بدشانسی آوردم و این بدشانسی برای من خیلی سنگین بود چون هم اخراج شدم هم شکست خوردیم اما به هر حال این مسائل بخشی از فوتبال است و در فوتبال از این اتفاقات رخ می‌دهد اما این اتفاق برای من و پرسپولیس اصلا خوب نبود.

 چرا پرسپولیس در دو بازی اخیرش در آخرین لحظات گل خورد و باخت؟

باید اعتراف کنم در دو مسابقه اخیر پرسپولیس در حساس‌ترین لحظات توپ دست حریف بود و ما روی اشتباه گل خوردیم و همه ما حالا باید به این موضوع فکر کنیم چون این شرایط بسیار حساس است و باید دید مشکل کار کجاست چون گل خوردن در دقایق پایانی برای هیچ تیمی خوب نیست و باید این مسئله کارشناسی شود.

 

 حالا که جام حذفی را از دست دادید چقدر امیدوار هستید که در لیگ برتر بتوانید قهرمان شوید؟

مسابقات حساس و دشوار در حال پیگیری است و ما هم بازی‌های سخت و مهمی در لیگ داریم اما اینکه بگوییم پرسپولیس شانسی برای قهرمانی ندارد حرف اشتباهی است چرا که ما باید مسابقات آینده را جدی بگیریم و فقط باید ببریم چرا که هدف ما باید بردن و گرفتن سه امتیاز باشد. من اعتقاد دارم که هنوز پرسپولیس شانس قهرمانی دارد و کسی نمی‌تواند بگوید ما شانس نداریم.

 درباره بازی این هفته پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان هم صحبت کن که گفته می‌شود خودت در آن بازی غایب هستی.

قطعا بازی سختی با فولاد داریم چرا که آنها تیم منسجمی هستند اما صادقانه می‌گویم که پرسپولیس محکوم به پیروزی است و ما فرصتی داریم تا خودمان را در جدول بالا بکشیم و برای این باید فقط برنده شویم. این فرصتی است تا بدشانسی دو بازی اخیرمان را تمام کنیم و در نیم‌فصل می‌توانیم آمادگی بهتری به دست بیاوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)