پرسپولیس نیوز : مدافع کاستاریکای پرسپولیس معتقد است که قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کار سختی است اما دور از دسترس نیست.

مایکل اومانا در خصوص شرایط فعلی پرسپولیس، گفت: فعلا تمرینات خوبی را دنبال می کنیم و فرصت خوبی داریم تا تجدید قوا کنیم. ما در تعطیلات نیم فصل به سر می بریم و امیدوارم بتوانیم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: در نیم فصل اول ما امتیازاتی را از دست دادیم که در نیم فصل دوم باید آنها را جبران کنیم و به همین خاطر سخت در حال آماده سازی هستیم.

مدافع کاستاریکایی پرسپولیس تصریح کرد: ما از این به بعد کار خیلی سختی را پیش رو داریم و باید در دو جبهه لیگ برتر و جام باشگاههای آسیا بجنگیم و برای موفقیت در آن باید به سختی تمرین کنیم تا آماده شویم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا پرسپولیس می تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد یا خیر، ادامه داد: کار خیلی سختی است، اما پرسپولیس تیم بزرگی است و ما باید سخت بجنگیم تا در نیم فصل دوم جزو مدعیان باشیم.

اومانا افزود: ما اگر به خوبی آماده شویم و با همین رویه تمرینات را دنبال کنیم می توانیم هم در آسیا و هم در لیگ، حرفی برای گفتن داشته باشیم چرا که قهرمانی در آن سخت است اما غیرممکن نیست.

وی در پایان با اشاره به اینکه آیا پرسپولیس مشکلات مالی دارد، تصریح کرد: مشکلاتی وجود دارد اما فعلا تمام تمرکز من روی آماده سازی ام و موفقیت پرسپولیس است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)