پرسپولیس نیوز: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:  اگر کمی بادقت بودیم و قدر موقعیت هایمان را مثل تک به تک مهدی طارمی می دانستیم الان شرایط فرق می کرد.
 
مایکل اومانیا  درباره دیدار با سپاهان اظهار داشت: بازی خیلی جذابی بود. همه هواداران و کسانی که بازی را دیدند از این مسابقه لذت بردند. متاسفم که در نهایت هواداران پرسپولیس غمگین بودند.  ما همه تلاشمان را انجام دادیم. در نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم. در نیمه دوم هم بد بازی نکردیم. اگر کمی بادقت بودیم و قدر موقعیت هایمان را مثل تک به تک مهدی طارمی می دانستیم الان شرایط فرق می کرد.
 
وی درباره گل به خودی که به ثمر رساند، تاکید کرد: من در این بازی با تمرکز بالایی شرکت کردم. می خواستم طوری بازی کنم تا حضورم را در ترکیب اصلی محرز کنم اما آن اتفاق افتاد. اگر صحنه آهسته را ببینید متوجه می شوید توپ قبل از اینکه سمت من بیاید به خاطر ناهمواری زمین پله شد. من آماده بودم توپ را روی زمین بزنم اما توپ بلند شد و اشتباه کردم. از این اتفاق متاسفم و قول می دهم بازی های بعدی جبران کنم.
 
مدافع پرسپولیس درباره تغییرات متعدد در خط دفاعی تیمش عنوان کرد: فصل پیش تغییرات خط دفاعی پرسپولیس خیلی کم بود و این موضوع سبب شد در پایان فصل هماهنگ تر باشیم. به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا تفاضل گل خوبی داشته باشیم. امسال تغییرات خط دفاعی باعث شده هماهنگی شکل نگیرد و نتیجه اش این شود که در 3 بازی 8 گل دریافت کنیم.
 
اومانیا با اشاره به نیمکت نشینی محسن بنگر گفت: می خواهم نکته ای را بگویم. بنگر در بدترین روزش هم حضورش در زمین قوت قلب است.
 
وی افزود: خوشبختانه شرایط برای پرسپولیس هنوز خطرناک نیست. در ابتدای فصل هستیم و می توانیم این فاصله ها را جبران کنیم. باید بیشتر تلاش و تمرین کنیم تا به موفقیت بر سیم. اگر در هر بازی به اندازه تعداد انگشتان دست گل نزنیم، نمی توانیم دست پر داشته باشیم دست پر زمین را ترک کنیم. این مثال در همه جای دنیا است که اگر گل نزنی، گل می خوری. از سوی دیگر فکر می کنم داور در دیدار با سپاهان دو پنالتی برای ما گرفت.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)