مرجع خبری پرسپولیس :  مربي کروات تیم پرسپوليس گفت: هواداران مطمئن باشند كرانچار جواب آنها را با موفقيت خواهد داد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس، توميسلاو ايكوويچ خاطرنشان كرد: به جز بازی با استیل آذین روند صعودي را طي مي‌كنيم و اميدوارم اين روند در بازي مقابل ابومسلم نيز ادامه پيدا كند تا با پيروزي ميدان را ترك كنيم.


وي در مورد ديدار با استيل‌آذين گفت: متاسفانه نمي‌دانم از دقيقه 65 بازي چه اتفاقي افتاد كه بازي را باختيم.
مربي پرسپوليس در مورد بازي كريمي گفت: قبول ندارم كريمي خوب بازي كرد. ما براي مهار او برنامه داشتيم اما برخي از بازيكنان از ثانيه‌ها استفاده مي‌كنند و ضربه خود را مي‌زنند.

وي درباره جلسه با كاشاني تأكيد كرد: در اين جلسه حرف‌هايي رد و بدل و كادر فني خواستار پيروزي مقابل ابومسلم شد تا نيم‌فصل را با برتري به پايان برساند. ضمن اينكه در مورد نيم‌فصل دوم و اين مورد كه با چه تفكراتي به جنگ حريفان برويم صحبت‌هايي مطرح شد.

ايكوويچ در مورد سرمربي پرسپوليس اظهار داشت: به خاطر اين كه دستيار كرانچار هستم از او حمايت نمي‌كنم اما هواداران مطمئن باشند اين مربي جواب خواهد داد. سال‌ها با او كار كرده‌ام و مي‌دانم در حال حاضر كرانچار شناخت خوبي از تيم‌هاي ايراني پيدا كرده است و مي‌تواند از قدرت حرفه‌اي و تاكتيكي خود استفاده كند.
وي ادامه داد: اميدوارم در نيم‌فصل بعد مصدوميت‌ها به تيم ما ضربه نزند و در جريان مسابقات تمام بازيكنان‌مان را داشته باشيم.

ايكوويچ درباره بازي با ابومسلم گفت: فيلم ديدار اين تيم مقابل سپاهان را آناليز كرده و مي‌دانيم آنان را از خط هافبك پرقدرت و خوبي بهره مي‌برند.
وي تأكيد كرد: بايد ياد بگيريم بعضي مواقع تيم‌هاي ضعيف بازي‌هايي را انجام مي‌دهند كه تيم‌هاي بزرگ را غافلگير مي‌كنند. بايد مواظب باشيم در بازي با ابومسلم اين اتفاق نيفتد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)