پرسپولیس نیوز : ایمون زاید که قبل از دربی صحبت‌ کرده بود، بعد از دربی هم گفت: به شما گفته بودم پرسپولیس می‌تواند استقلال را دوباره ببرد و دبل کند.

دربي با چه حال و هوايي برگزار شد؟
پرسپوليس و استقلال قبل از دربي شرايط خوبي نداشتند و در واقع پرسپوليس و استقلال درحالي رودرروي هم قرار گرفتند كه در مكان‌هاي نهم و ششم بودند. دربي آخرين شانس تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال براي شاد كردن هواداران‌شان بود چون دو تيم سرخابي چيزي براي از دست دادن نداشتند اما از لحاظ اعتباري برد دربي باارزش بود و دو تيم تمام تلاش خودشان را انجام دادند كه به اين مهم برسند و در اين بين پرسپوليس برنده شد و مقابل استقلال دبل كرد.

برد سرخپوشان چقدر توانست نتايج قبلي پرسپوليس را جبران كند؟
براي من به عنوان يك هوادار نتايج خيلي مهم است اما به هر حال پيروزي در دربي باعث خوشحالي هواداران شد و به نوعي مرهمي شد براي نتايج ضعيف سرخپوشان.

چرا در اين دربي هم بازيكني مانند تو هت‌تريك نكرد؟
من در مصاحبه قبل از بازي‌ام هم گفتم كسي در دربي هت‌تريك نمي‌كند. خود من هم قبل از آن دربي معروف فكر نمي‌كردم هت‌تريك كنم.

عملكرد برانكو را در دربي چگونه ارزيابي كردي؟
برانكو يك مربي باتجربه است پرسپوليس به برانكو زمان كافي داده تا اين تيم را به باشگاهي تبديل كند كه موفقيت كسب كند و افتخار را به پرسپوليس بازگرداند.

مي‌خواهيم نظر تو را در ارتباط با بازي با الهلال بدانيم.
بازي مقابل الهلال بسيار سخت است. الهلال از گروه خودش به راحتي صعود كرد. پرسپوليس بايد در بازي رفت بهترين نتيجه ممكن را بگيرد و بازي در عربستان هم خيلي مهم و اثرگذار است. پرسپوليس بايد در بازي اولش به نتيجه مطلوب برسد و در بازي برگشت هم كه بسيار سخت است بايد اتفاقاتي بيفتد كه اين تيم سربلند از يك بازي سخت بيرون بيايد.

از فصلي كه با تيم صباح در مالزي سپري مي‌كني حرف بزن.
من در مالزي در تيم صباح به همراه الحاجي ديوف و عبدا… فايه كه قبلاً در ليگ انگلستان بازي مي‌كردند، فصل خوبي را سپري كرديم. من از بازي در ليگ مالزي لذت مي‌برم من خوب بازي كردم، 7 گل براي صباح در 10 بازي به ثمر رساندم كه بسيار باارزش است ولي با اين وجوه دنبال رسيدن به هدفم يعني رسيدن به 20 گل هستم. تيم خوبي داريم و من اميدوارم به اين مهم برسيم.

ايمون زايد در پايان مصاحبه‌اش كه با وايبر به زبان انگليسي برايمان فرستاده بود به صورت فارسي گفت: خيلي وقته ازت خبري نيست. دلم برات تنگ شده، دوستت دارم پرسپوليس.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)