هافبک بارسلونا معتقد است که حرفه‌هاي مدافع رئال مادريد در خصوص وي و هم‌تيمي‌هايش توهين آميز بوده است.

در جريان ديداري که بين بارسلونا و رئال مادريد در چارچوب لاليگا انجام شد، برخوردي بين په‌په، مدافع پرتغالي رئال مادريد و آندرس اينيستا، هافبک بارسلونا در محوطه جريمه رئال رخ داد که داور آن را خطاي پنالتي تشخيص نداد. په‌په معتقد است اينيستا در اين صحنه نمايش بازي کرده است.

فارس،‌آندرس اينيستا در خصوص اتفاقات رخ داده در بازي بارسا و رئال مادريد اظهار داشت: ال‌کلاسيکو بزرگ است و وقتي به پايان مي‌رسد، گويي يک اتفاق بزرگ به پايان رسيده اما ليگ همچنان ادامه دارد.

وي ادامه داد: اين بار مدت زيادي يکديگر را در آغوش گرفتيم. ما همديگر را مثل ساير فوتباليست‌ها دوست داريم.

به هر حال اينيستا صحبت‌هاي په‌په را نپسنديده و در اين باره خاطرنشان کرد: من احساس توهين کردم، زيرا فکر نمي‌کنم که نمايش بازي کردم و هم‌تيمي‌هاي من هم اين کار را نکردند.

وي اضافه کرد: اگر به رفتار په‌په نگاه کنيم، عقايد بسيار متفاوتي خواهيم داشت. چيزي که او گفت ناراحت کننده و توهين آميز بود، اما همه مي‌دانيم که او چگونه بازيکني است.

بارسلونا در حال حاضر تحت هدايت ويلانووا در دوره جديدي به سر مي‌برد و اينيستا بر اين باور است که اختلاف زيادي وجود ندارد. شيوه بازي و روش‌ها همان است که در دوره گوارديولا بود.

وي افزود: پپ تصميم گرفت تا کارهاي ديگري انجام بدهد. او هميشه يکي از فوتبال‌دوستان است.

هافبک بارسلونا در خصوص انگيزه‌هاي تيم ملي کشورش نيز اشاره کرد: وقتي قهرمان اروپا و جام‌جهاني مي‌شويد، مردم از شما انتظار دارند که دوباره اين کار را انجام بدهيد و اين انتظاري منطقي است.

وي اضافه کرد: در طول مسابقات يورو تيم‌هايي مانند فرانسه توجه بيشتري به آنچه ما انجام مي‌داديم نشان دادد و اين احترامي است که تيم ملي به دست مي‌آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)