مرجع خبری پرسپولیس : بادامكى به جاى شنيدن اعتراض ها، پرخاشگرى مى كند
۱- «فقط به عشق هواداران مشكلات را تحمل كرده و بازى مى كنيم.» اين جمله را بارها و بارها از ستاره هاى استقلال و پرسپوليس شنيده ايم. البته فقط ستاره هاى اين تيم هاى بزرگ چنين حرف هايى نمى زنند و گاهى اوقات بازيكنان متوسط سرخابى ها هم از اين صحبت ها مى كنند . بازيكنانى كه سالى ۲۰۰ تا ۴۰۰ ميليون تومان پول قراردادشان را به جيب مباركشان مى زنند، گاهى اوقات در حد يك بازيكن ۲ ميليون تومانى هم نيستند اما هميشه سنگ هوادار را به سينه مى زنند و از عشق جاودانه خود نسبت به توده مردمى كه هوادار تيم آنها هستند صحبت مى كنند.
۲- از قديم گفته اند:« دو صد گفته چون نيم كردار نيست.» واقعاً اين ستاره هاى ريز و درشت سرخابى چقدر به حرف هايى كه مى زنند اعتقاد داشته و به آن عمل مى كنند؟ فاصله بين حرف و عمل آنها چقدر است؟ وقتى واقعيت هاى موجود در فوتبال ايران و آنچه پيرامون بازيكنان استقلال و پرسپوليس مى گذرد را بررسى مى كنيم، متوجه مى شويم بازيكنان سرخابى پايتخت هر گاه كه به نفعشان بوده چنين شعارهاى حماسى مى دهند اما مقابل خواسته و حرف حق توده مردم، همواره عكس العمل هاى احساسى نشان داده و مى دهند. آنها هميشه به شرايط نگاه كرده و كارى كه به صلاحشان است را انجام مى دهند و عشق به هواداران دستمايه اى براى رسيدن به اهدافشان است.
۳- حسين بادامكى در اين فصل بازيكن خاصى در پرسپوليس بوده است. خاص نه به اين معنى كه ستاره تيمش بوده و به لحاظ فنى كمك حال پرسپوليس باشد، بلكه حواشى او و مشكلاتى كه با هواداران تيمش داشته باعث شده در كانون توجه قرار بگيرد وگرنه به لحاظ فنى او بار پرسپوليس بوده تا اينكه يار تيمش باشد و عملكرد ضعيفى داشته است. بادامكى از مجموع ۱۳۵۰ دقيقه تنها ۷۰۷ دقيقه بازى كرده كه در اين دقايق هم اغلب آنقدر ضعيف بوده كه با شعار هواداران تيمش مواجه شده است اما واكنش او نسبت به اين اعتراض ها اصلاً جالب نبوده است.
۴- بازى پرسپوليس مقابل استيل آذين اوج غيرحرفه اى بودن بادامكى را نشان داد. او دقيقه ۶۵ بازى تعويض شد اما وقتى با شعار هواداران تيمش مواجه شد به حالت اعتراض نيمكت پرسپوليس را رها كرد و به رختكن رفت. يعنى بادامكى به جاى اينكه صداى اعتراض هواداران تيمش را بشنود، واكنش منفى نشان داد تا حاشيه هاى اطراف او و پرسپوليس بعد از اين باخت خانگى بيشتر از قبل شود. در چنين شرايطى عشق به هوادار چه معنى و مفهومى دارد؟
۵- بادامكى به جاى اينكه صداى اعتراضات را بشنود و سعى كند ايرادهايى كه دارد را رفع كند، پرخاشگرى مى كند و مقابل توده مردم كه عاشقانه تيمش را حمايت مى كنند موضع مى گيرد. معنى واقعى عشق را هم فهميديم
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)