مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: معتقدم بازیکنان ایران نسبت به سایر کشورها پاک‌تر هستند.

به گزارش  فارس، سیاوش اکبرپور در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص دربی 78 اظهار داشت: خداراشکر شرایط خوبی داریم، مصدومان ما هم رسیده‌اند مشکل خاصی نداریم بازیکنان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا با قدرت مقابل پرسپولیس ظاهر شوند.

وی ادامه داد: در گذشته اعلام می‌شد که این دیدار مثل تمام بازی‌ها 3 امتیاز دارد اما شرایط کنونی فرق می‌کند. پرسپولیس در کورس قهرمانی است و رقیب ما به حساب می‌آید معتقدم این دیدار 6 امتیازی است امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم و پس از آن هم نتیجه از آن استقلال شود.

مهاجم آبی‌پوشان در مورد اینکه آیا ممکن است این بازی همچون 3 دیدار گذشته این دو تیم بدون گل خاتمه یابد و آیا بازیکنان استرس خاصی دارند گفت: درست است که گفته می‌شود این بازی مثل سایر بازی‌ها است اما انتظارات هواداران متفاوت است. بازیکنان هم به خاطر همین استرس دارند و این مسئله باعث می‌شود تمرکز لازم وجود نداشته باشد و درگیری بیشتر شود اما مطمئن باشید این دیدار زیبا و قشنگ خواهد شد و یک برنده دارد.

اکبرپور در مورد اینکه او دوست دارد برنده این بازی استقلال باشد یا خیر تاکید کرد: به هر حال من بازیکن استقلال هستم و دوست دارم پیروز شویم. صددرصد تلاش می‌کنم تا بتوانیم مقابل پرسپولیس به برتری برسیم و هم صدر جدول را حفظ کنیم و هم اختلاف امتیازمان را با این تیم افزایش دهیم.

وی در مورد بیانیه‌هایی که دو باشگاه صادر کرده‌اند و همچنین عکسی که یکی از روزنامه‌ها منتشر کرده مبنی بر قلیان کشیدن بازیکنان یادآور شد: فکر می‌کنم این کارها قشنگ نیست اتفاقات زیادی در دوران ورزشی افراد رخ می‌دهد همین کشورهای اطرافمان بازیکنان زیادی وجود دارد و فکر می‌کنم فوتبال ایران پاکترین بازیکنان را دارد. در دنیا کارهای کثافت‌تری انجام می‌شود که در ایران این مسئله کمتر است اما آنجا بازتاب ندارد آبروی بازیکن جوان یا باتجربه درست نیست که ریخته شود.

مهاجم استقلال تاکید کرد: اگر می‌خواهیم فوتبالمان موفق باشد باید از این کارها دست برداریم کری‌خوانی همیشه وجود دارد اما اینکه روزنامه‌ای عکس بازیکن را منتشر کند کار قشنگی نیست به عنوان یک بازیکن که با بازیکنان زیادی در ارتباط هستم از این اقدام متاثر شدم واقعا خیلی ناراحت شدم و به دوستانم هم گفتم همه جوره پای این موضوع بایستند و پیگیری قانونی این موضوع را انجام دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)