سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: من به بچه ها گفته ام که احتمال دارد مقابل پرسپولیس در همان دقایق اول گل بزنیم یا گل بخوریم .

اصغر اکبری،درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی بسیار سخت و دشواری پیش رو داریم. حضور ما در مسابقات حذفی صرفا جنبه تدارکاتی داشت و این شانس و قرعه خوب بود که ما دراین مرحله با پرسپولیس بازی کنیم. تیم پرسپولیس با حضور برانکو یکی از بهترین تیم های ایران است و  فوتبال را فراتر از آسیا بازی می کند.

وی ادامه داد:مساله ای که برای ما مشکل آفرین این است که پرسپولیس به دلیل حضور بازیکنان اصلی اش در تیم ملی با بازیکنان گمنام خود رودرروی ما قرار می گیرد. انگیزه بازیکنان اصلی و ملی پوش مقابل با تیم های مثل ما کمتر است . آنها به دنبال این هستند که ساق پاهایشان را مراقبت کنند و حالا جوان ها و بازیکنان گمنام انگیزه زیادی دارند که شایستگی خود را به مربی نشان دهند و این کار ما را سخت می کند.

سرمربی قشقایی خاطرنشان کرد:ما با تیمی داریم بازی می کنیم که سراسر انگیزه دارد و هواداران زیادی دارد. من به بچه ها گفته ام که احتمال دارد مقابل پرسپولیس در همان دقایق اول گل بزنیم یا گل بخوریم . نباید اصل کار و شیرازه را از دست بدهیم. باید تا به آخر برنامه ای که داریم را انجام دهیم. ما برای تمام لحظات بازی برنامه ریزی کرده ایم. تیم پرسپولیس تیمی است در کار انتقال توپ خیلی سریع عمل می کند از حمله به دفاع یا از دفاع به حمله. دفاع بسیار خوبی دارد که در لیگ برتر از 8 مسابقه فقط دو  گل دریافت کرده که نشان دهنده کار خوب تیمی در خط دفاع و دروازه بان است. انگیزه بچه ها می تواند در این بازی به ما کمک کند.ما تماشاگرانی خوبی داریم که در سراسر ایران از این تیم حمایت می کند و تیم بزرگ قشقایی متعلق به مردم فارس است.

اکبری اذعان داد: یک صحبتی با شیرازی ها دارم. پرسپولیس بعد از 4 سال به شیراز می آید ما باید قدر آن روزهایی که آنها می آمدند در شیراز بازی می کردند را الان بدانیم و جمعه استادیوم را مملو از تماشاگران شیرازی کنیم. شیراز پتانسیل بالا و استعدادهای خوبی دارد. پس باید تماشاگران حامی واقعی تیم باشند. ما امیدواریم جمعه بازی خوبی انجام دهیم که نتیجه به نفع فوتبال فارس باشد چه از بعد امتیاز  گرفتن از  حریف و چه از بعد شناسایی استعدادهای فوتبالی .به هرحال بازی جمعه بازی بسیار سخت و تماشاگرپسند خواهد بود و ما تیمی نیستیم که بخواهیم از قبل بازنده باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)