پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: آمدن خلعتبری به پرسپولیس از نظر مالی و فنی باید به صلاح باشگاه باشد.

محمدصادق اکبری ابتدا در خصوص جلسه هیئت مدیره پرسپولیس اظهار داشت: ما در جلسه هیئت مدیره همواره به دنبال بررسی مسائل روز باشگاه و مجموعه اقداماتی که در طول چند مدت اخیر شده، گفت وگو، بحث و تبادل نظر می‌کنیم.

وی افزود: همچنین محمد رویانیان نیز به عنوان مدیرعامل گزارش به اعضای هیئت مدیره در راستای کارهای انجام شده خواهد داد تا انشاءالله زودتر توقعات هواداران میلیونی را برآورده کنیم.

اکبری تاکید کرد: خوشبختانه ما از عملکرد کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس راضی هستیم اما باید این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد، چون الان نمی شود درباره مسئله‌ای قضاوت کرد.

اکبری در خصوص حضور محمدرضا خلعتبری در جمع قرمزپوشان گفت: ‌در هیئت مدیره در خصوص این مسئله بحث خواهیم کرد تا نظر جمع را مطلع شویم. خلعتبری بازیکن ملی‌پوش و با ارزشی است اما باید آمدن ایشان از نظر مالی و هم فنی به صلاح باشگاه باشد.

وی افزود: بالاخره در این خصوص مدیرعامل با کادر فنی در تماس است و سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را بگیریم. از اینکه اعلام شده باشگاه عجمان تخفیفی در مورد ایشان داده خبر خوشحال‌کننده‌ای است و انشاءالله سعی می‌کنیم تمامی جهات مانند هزینه‌ها، امکانات و از همه مهمتر کمک به تیم را لحاظ و سپس تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. ما دوست داریم در حضور خلعتبری بهترین تصمیم را بگیریم تا بیشترین کمک به پرسپولیس شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)