پرسپولیس نیوز : محمدصادق اکبری می‌گوید پرسپولیس کم‌حاشیه‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده در بازی این تیم مقابل سپاهان و حرف و حدیث‌هایی که درباره داوری به وجود آمد اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس امسال با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌هایش با تمام وجود برای خوشحالی هواداران تلاش می‌کند و می‌خواهد با کادر فنی قوی و بازیکنان جوانش در لیگ این فصل بدرخشد. اتفاقاتی در بازی مقابل سپاهان رخ داد که صاحب‌نظران و کارشناسان درباره آن قضاوت کردند و از سویی دیگر مردم هم به خوبی می‌دانند چه مسائلی رخ داده است.

او ادامه داد: باشگاه موضع رسمی‌اش را درباره این اتفاقات اعلام کرده و در جلسه‌ای که روز گذشته با اعضای هیات مدیره داشتیم قرار شد دیگر راجع به این موضوع صحبتی انجام نشود و تصمیم‌گیری‌ را بر عهده فدراسیون گذاشته‌ایم چرا که رویانیان و دایی مدارک خود را به فدراسیون داده‌اند.

اکبری گفت: خوشبختانه فوتبال ما نظام روشنی دارد و این مسائل در کمیته انضباطی و ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای هم مطرح شده است بنابراین ترجیح می‌دهیم که فدراسیون فوتبال نظر نهایی را در این باره اعلام کند. هرچه هست دیدار با سپاهان دیگر برای ما تمام شد و پرسپولیس با مربی قوی و بازیکنان آینده‌دار خود به فکر بازی‌های بعدی لیگ است.

رییس هیات مدیره پرسپولیس درباره جلسه خود با سایر اعضای هیات مدیره باشگاه گفت: در این نشست راهکارهای خصوصی‌سازی باشگاه بررسی شد و همچنین روی صحبت‌هایی که با دکتر صالحی امیری داشتیم، بحث و تبادل نظر کردیم. ضمن اینکه همه اعضای هیات مدیره با قاطعیت از رویانیان حمایت می‌کنند. او برنامه‌های خوبی دارد و به دنبال خودکفا کردن پرسپولیس در همه مسائل از جمله فوتبالی و اقتصادی است. خوشبختانه امسال هم تیم پرسپولیس با چند جوان آینده‌دار وارد لیگ شده که نگاه علی دایی به این جوان‌ها مثل عالیشاه، خانزاده، صادقیان، کفشگری و… می‌تواند برای فوتبال ما مفید باشد.

اکبری همچنین درباره اعتراض برخی اعضای هیات مدیره به عملکرد سرپرست پرسپولیس گفت: اگر دقیق به همه چیز نگاه کنیم متوجه می‌شویم که منسجم‌ترین شرایط باشگاه در وضعیت فعلی است. هیات مدیره همسو با یکدیگر فکر می‌کنند. از اسطوره باشگاه علی پروین گرفته تا نامی، جمشیدی و بنده حقیر با یکدیگر مشورت می‌کنیم و برآیندش چیزی است که در عمل دیده می‌شود. پرسپولیس کم حاشیه‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند و امیدوارم که با کمک همه اعضای باشگاه و هواداران شاهد موفقیت پرسپولیس باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)