پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما با هرگونه جار و جنجال که تمرکز تیم و مسئولان باشگاه به هم بخورد مخالفیم اما رای کمیته انضباطی را قانونی پیگیری می‌کنیم.

محمد‌صادق اکبری در مورد استعفای رویانیان اظهار داشت: با توجه به اتفاقی که افتاده ما باید صحبت‌های رویانیان را بیشتر بشنویم تا در جریان خواسته‌ها و اتفاقات اخیر قرار بگیریم.

وی افزود: متن استعفای رویانیان بین اعضای هیئت مدیره امروز خوانده شد اما از آنجایی که نظر به این بود تا خود ایشان باید در جلسه باشد و ابعاد مختلف و تلاش‌ها و اتفاقات اخیر بررسی شود به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در جلسه بعدی درباره استعفای رویانیان تصمیم بگیریم.

اکبری ادامه داد: رویانیان باید حرف هایش را به ما بزند. او بالاخره تلاش های زیادی برای باشگاه داشته و امروز هم به دلیل کسالت در جلسه حضور نداشت. انشاءالله در جلسه هیئت‌مدیره سه‌شنبه هفته آینده پس از اینکه صحبت‌های رویانیان را شنیدیم و بررسی‌های لازم انجام شد درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

وی در خصوص آرای کمیته انضباطی نیز گفت: ابتدا با نظر هیئت‌مدیره از زحمات علی دایی و کادر فنی بابت نتایج خوبش تقدیر و تشکر ویژه‌ای داریم و انشاءالله این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد. به نظر من پرسپولیس هرچه آرامش داشته باشد راحت‌تر می تواند به هدفش برسد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: رای کمیته انضباطی ضربه بدی به ما زده اما با توجه به اینکه به دنبال اخلاق‌مداری هستیم و از هرگونه جار و جنجال بیزاریم سعی می‌کنیم این موضوع را از طریق قانون، مراجع ذیربط و خود فدراسیون فوتبال پیگیری کنیم و می خواهیم از هرگونه حاشیه‌سازی پرهیز شود. ما معتقدیم که محرومیت سرمربی تیممان و کسر امتیاز نباید شامل پرسپولیس می‌شد و قطعا با جلوگیری از هرگونه حاشیه‌سازی و پرهیز از هرگونه جار و جنجال سعی خواهیم کرد با آرامش کار خود را دنبال و مسائل را قانونی از خود فدراسیون و مراجع ذیربطش پیگیری کنیم.

اکبری در پاسخ به این سوال که امورات باشگاه چه می‌شود گفت: تا هفته آینده که صحبت‌های خود آقای رویانیان را بشنویم تمام امورات در دست خود رویانیان است و با قدرت کار را جلو می برد. به طور حتم آقای رویانیان کمافی‌سابق به کار خود ادامه خواهند داد و در جلسه هفته آینده مفصل با ایشان صحبت کرده و دلایل ایشان را جویا می‌شویم.

 

 رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه در بازی با داماش هواداران تیم میهمان از ابتدا تا آخر بازی علیه مدافع ملی پوش پرسپولیس توهین و فحاشی کرده و هواداران پرسپولیس که صبورانه تا اواخر بازی خویشتنداری کردند اما کمیته انضباطی رأی به کسر امتیاز از پرسپولیس داده، گفت: بحث کسر امتیاز باید کارشناسی دقیق شود و ابعاد حقوقی آن باید بررسی و مشخص گردد که عملی بازدارنده خواهد بود یا خیر. ما می‌خواهیم فارغ از فضاسازی‌های خاص، این اتفاقات بررسی شده و شفاف شود. ما به این رأی معترض هستیم و آن را پیگیری می‌کنیم.

رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: من به عنوان مسئول هیئت مدیره از طرف تمام اعضا از بازیکنان و مسئولان باشگاه می‌خواهم با آرامش کار خود را دنبال کنند تا انشاءالله در دو هفته مانده تا نیم‌فصل و بازی جام حذفی بتوانیم با خیال راحت به نتایج دلخواه برسیم و در پایان فصل نیز دل هوادارانمان را شاد کنیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)