مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال يك تيم بي حاشيه است و بدون استرس كار مي كنيم و اگر عده اي غرض ورزانه براي ما حاشيه ايجاد نكنند مشكل ديگري در تيم وجود ندارد.

جلال اكبري افزود: خدا را شكر مي كنم از اينكه در اين مدت تمرينات خوبي انجام دادم و از لحاظ بدني در وضعيت خوبي قرار دارم و آماده بازي با تيم صباي قم هستم و اگر كادر فني صلاح بداند و بازي كنم سعي مي كنم بازي خوبي به نمايش بگذارم.

وي ادامه داد: ساير بازيكنان نيز از لحاظ روحي در شرايط خوبي قرار دارند و شرايط تيم خوب است و با توجه به ميزباني در ديدار با صبا و همچنين حضور تماشاگران در اين ديدار براي شكست تيم صبا به ميدان مي رويم و كادر فني نيز شناخت خوبي از نقاط ضعف تيم حريف پيدا كردند.

اكبري تصريح كرد: تمرينات اخير ما بيشتر براي برطرف كردن نقاط ضعف تيم و همچنين هماهنگي بيشتر بخصوص در خط دفاع بود و فكر مي كنم در بازي هاي آينده ديگر مشكلي در خط دفاعي نداشته باشيم.

وي يادآور شد: پرسپوليس تيم بزرگي است و هواداران زيادي دارد و آنها خواستار بازي هجومي هستند و به همين دليل در اكثر بازي ها سيستم بازي ما هجومي است و اكثر بازيكنان بيشتر به حمله به سوي دروازه حريف و گلزني فكر مي كنند به همين دليل ممكن است در ضد حملات حريف گل بخوريم.

وي خاطر نشان كرد: ما در سه بازي گذشته پنج گل دريافت كرديم كه آمار خوبي نيست البته بیشتر گل هاي خورده روي اشتباهات فردي بازيكنان است زيرا ما براي نخستين بار با سيستم چهار دفاعي بازي مي كنيم و بهترين راه ارتباطي در اين سيستم كلامي است كه هنوز در اين سيستم به هماهنگي صد در صد نرسيديم ولي مسلما در اينده اين مشكل برطرف مي شود.

اكبري افزود: عباس انصاري فرد، مدير عامل تيم به بازيكنان قول داده مطالبات را قبل از بازي با صبا پرداخت كند و من با توجه به شناختي كه از وي دارم مي دانم تمام تلاششان را براي حل مشكلات بازيكنان و كم كردن حاشيه هاي تيم انجام مي دهد.

وي در ادامه گفت: تيم ما يك تيم بي حاشيه است و تمام بازيكنان بدون استرس به تمرينات خود ادامه مي دهند و اگر عده اي غرض ورز براي ما ايجاد حاشيه نكنند مشكل ديگري در تيم وجود ندارد.  پرسپولیس امسال مدعي اصلي كسب عنوان قهرماني است ما تمام تلاشمان را براي بدست آوردن جام انجام مي دهيم.

وي يادآور شد: به خاطر مشکل شخصی همراه بازيكنان در دفتر باشگاه نبودم و نمي دانم در آنجا چه گذشته است در رابطه با غیبتم در ضيافت افطار باشگاه نيز علت آن دير خبر دادن به ما بود كه نتوانستيم در این مجلس شرکت کنیم.

اكبري گفت: اميدوارم هواداران در بازي با صبا در استاديوم حضور يابند و ما را حمايت كنند تيم بزرگ پرسپوليس نياز به آنها دارد و حضور آنها در استاديوم باعث دلگرمي ماست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)