پرسپولیس نیوز: به گواه بسیاری از اهالی فوتبال اکبر صادقی بازیکن تیم پدیده مشهد یکی از بازیکنان برتر نیم فصل اول لیگ برتر بود.
 

در نیم فصل اول عملکرد تیم پدیده را چطور دیدی؟

ما در اوایل فصل با کسب بردهای متوالی توقعات را از تیم خود بالا بردیم. زمانی هم که جام حذفی شروع شد، خودبه‌خود بیشتر تمرکزمان به آن سمت رفت و باعث شد تا در نتیجه‌گیری در لیگ افت کنیم. ولی به مرور به شرایط عادی بازگشتیم و روند خوبمان را ادامه دادیم. البته در این راه حمایت هوادارانمان بسیار تاثیرگذار بود. در مجموع و با توجه به اینکه پدیده سال اول حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند خوب ظاهر شدیم. به نظرم با ادامه این روند می توانیم در جمع 7-6 تیم اول قرار بگیریم.

یعنی امید به کسب سهمیه ندارید؟

من فکر می‌کنم در جام حذفی می‌توانستیم به کسب سهمیه امیدوار باشیم. ولی در لیگ برتر کار بسیار سخت است. هرچند اگر بتوانیم امتیازات خوبی کسب کنیم شاید بتوان امیدوار بود. ولی به نظر این هدف تا حدود زیادی رویاپردازانه است.

فکر می کنید تیمتان برای نیم فصل دوم احتیاج به تقویت دارد؟

باشگاه با چند بازیکن صحبت هایی را داشته است. مطمئنا با جذب چند بازیکن توانمند و اضافه شدن آنها به تیم خوبی که داریم در نیم فصل دوم بهتر ظاهر خواهیم شد.

به گواه اکثر نظرسنجی های صورت گرفته و از جمله سایت بانک ورزش شما جزو چند بازیکن برتر نیم‌فصل اول بودید. چرا باز هم به تیم ملی دعوت نشدید؟

البته آن‌ها گذرنامه من را گرفتند، ولی نمی دانم چرا برای اردوی آفریقای جنوبی انتخاب نشدم. از این موضوع گله مند نیستم. من تمام تلاش خودم را در نیم فصل اول کردم و تا لحظه آخر به حضورم در تیم ملی امید دارم، تا در صورتی که به تیم ملی راه پیدا کردم از حق خودم دفاع کنم.

با توجه به عدم برگزاری بازیهای تدارکاتی مورد نظر کادر فنی تیم ملی به کسب نتیجه در جام ملت ها امیدوار هستید؟

تمام آرزوی من موفقیت تیم ملی در جام ملت‌هاست و امیدوارم که بتوانیم به عنوان خوب و درخوری دست پیدا کنیم.

در مورد شایعه معاوضه شما با رضا حقیقی و حضور در پرسپولیس صحبت کنید. این مساله تا چه حد به واقعیت نزدیک است؟

در این مورد صحبت‌هایی با باشگاه شده است و من همه چیز را به مسوولین باشگاه سپرده‌ام.

اگر این مساله جدی شود دوست داری تا در پرسپولیس بازی کنی؟

به هر حال پرسپولیس از تیم‌های بزرگ و پرطرفدار فوتبال ماست و هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بازی کند. ولی باز تاکید می کنم که این قضیه باید با رضایت باشگاه پدیده همرا باشد.

از سوی تیم های دیگر هم پیشنهادی داشته ای؟

بله. از سوی چند تیم بالای جدول هم پیشنهاداتی به باشگاه ارائه شده و البته باشگاه پدیده با آنها مخالفت کرده است. به هر حال من تا آخر فصل با این تیم قرارداد دارم و باید تابع باشگاه باشم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)