باشگاه پرسپولیس خطاب به مالک استیل آذین

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس متذكر شده اگر حسین هدایتی مدعی است عاشق پرسپولیس و هوادارانش است باید رضایتنامه علی كریمی را برای انتقال به این تیم صادر كند.

 بعد از اینكه باشگاه استیل آذین رسما اعلام كرد كه حاضر نیستند علی كریمی كاپیتان تیم خود را در تعطیلات نیم‌فصل به پرسپولیس انتقال دهند باشگاه پرسپولیس واكنش نشان داد.

عباس علیپور مدیر روابط عمومی این باشگاه در این رابطه اظهارداشت: وقتی ابتدای فصل علی كریمی حاضر به تمدید قرارداد با پرسپولیس نشد خود این بازیكن و همچنین حسین هدایتی مخالفت مدیریت قبلی باشگاه پرسپولیس را دلیل جدایی دانستند اما الان كه مدیریت باشگاه تغییر یافته آنها چه بهانه‌ای دارند.

وی اضافه كرد: در حال حاضر كادر فنی و مدیریت باشگاه پرسپولیس و هواداران پرتعداد تیم رسما خواهان بازگشت كریمی به پرسپولیس شده‌اند و خود او هم تمایلش را برای انتقال به تیم سابقش اعلام كرده و فقط مانده رضایت هدایتی مالك باشگاه استیل آذین كه باید دید او چه توجیهی برای مخالفت خود بااین انتقال دارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: هدایتی بارها در مصاحبه‌هایش خود را یك پرسپولیسی اصیل معرفی كرده و حالا در مقابل كوچكترین خواسته این باشگاه و هوادارانش قرار گرفته كه می‌تواند یك آزمون سخت برای هدایتی باشد.

علیپور خاطرنشان ساخت: اینكه گفته می‌شود هدایتی در صورت گرفتن پست و مقام در باشگاه پرسپولیس حاضر به اجازه جدایی كریمی از استیل آذین می‌شود را ما قبول نداریم بلكه باشگاه اعتقاد دارد هدایتی اگر واقعا پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارد باید با بازگشت كریمی به تیم مورد علاقه‌اش موافقت كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)